Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har fået nok af Kommunen.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2665
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael:
Det er nu standarden i Danmark i dag. Og du får svært ved at finde en der ikke tager penge for det. Så kalder de det bare miljøafgift eller noget helt andet. Og det bliver vi jo nød til her i landet når Kommunerne sender den ene regning efter den anden.
Ok - men jeg har ikke fået alternativet når jeg har fået lavet noget (hvis vi skal fjerne for dig - skal du betale) - det er nok derfor jeg undres. Har brugt både havemand og murer på huset i DK.

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 19:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael:
De skriver at gebyret gælder alle virksomhedder i Kommunen og er ens for alle virksomhedder.

I min kommune, Brøndby, kan man se på deres hjemmeside, hvilke grupper/firmatyper der er fritaget for affaldsafgiften. Jeg har selv lige startet firma, og hører under en af disse grupper der er fritaget. Så jeg håber ikke at der alligevel, dumper en regning ind af døren en dag.

Men måske er det forskelligt fra kommune til kommune.

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Fra N/A
Tilmeldt 13. Sep 08
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Michael.

Jeg giver dig helt ret. Det er at pisse på folk med de regninger der. Da jeg modtog en, ringede jeg til kommunen for at høre hvad det er jeg skal betale for ?! Det kunne han ikke helt svare på, men sagde at det blandt andet var for administration af genbrugspladserne og vedligeholdelse at de IT systemer de brugte til administrationen af genbrugspladserne ?!? Ja okay... HVORFOR skal jeg betale for det ??? Hvis jeg kører ned på genbrugsstationen for at smide noget affald af, for et stykke arbejde jeg har udført hos kunden, skal jeg stadig betale 212,50 for at køre ind på genbrugspladsen. Hvad er meningen ?? Det giver ingen mening, det er ekstra skat på ekstra skat, hele fucking tiden. Jeg sidder her og bliver helt arrig over at tænke på hvor meget vi egentlig finder os i. Jeg sagde til den kære kommune mand at jeg nægtede at betale den regning, da jeg ikke kan se sammenhængen i både at skulle betale 212,50 for at køre ind og smide noget affald af på genbrugspladsen og SAMTIDIG skal betale en regning for administrationsgebyr af selvsamme ?! For 5 år siden var der slet ikke noget der hed hverken affaldsgebyrer eller administrationsgebyrer, der kunne man blot smide sit affald af på en genbrugsplads og så var det det og alt kørte fint og uden problemer. HVORFOR skal vi pludselig belastes med både administrationsgebyrer OG affaldsgebyrer ?!? Hvem får alle de penge som ikke eksisterede for 5 år tilbage, da man ikke skulle betale gebyrer ?? Nå, ja ja, men jeg har ihvertfald krøllet den regning sammen og smidt den i skraldespanden og så må de s.. sagsøge mig hvis de vil have "deres" penge.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)