Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Høj afkast investeringer

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hegav:
Den eneste grund til at folk bliver lovet afkast er fordi vi har vores reservefond - hvis den bliver tømt får alle folk sent deres penge tilbage da der så netop ikke længere vil være garanti for deres afkast

Pengene skal jo sættes i spil, så der er en risiko. Så kan det godt være at i har lidt på kistebunden, men det kan sikkert ikke dække et krak vel?

Der er en grund til at i ikke kan låne penge i banken til det i laver, men skal blande andre mennesker ind i det. Det er fordi banken kender den enorme risiko i binder jer og jeres kunder op på og det gider de ikke at spille med på.

Så prøv nu lige at tænke dig om. Hvorfor kan du låne penge af danske bank til 5 % i rente, hvis de kunne investere dem i jeres julelege. Er det fordi Danske Bank er dumme?

Tag et godt råd, så stop det crap før det gør galt.

Dbh Martin

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:39

Hegav:
Den eneste grund til at folk bliver lovet afkast er fordi vi har vores reservefond - hvis den bliver tømt får alle folk sent deres penge tilbage da der så netop ikke længere vil være garanti for deres afkast

Det kræver jo så at den reservefond til enhver tid er stor nok til at kunne dække hele det investerede beløb + administrationsomkostninger, er den det?

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9729
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 12:02

> Der er en grund til at i ikke kan låne penge i banken til det i laver

Netop! Bankerne lever i høj grad af forskellen i den rente de skal give folk, og den de selv kan hente andre steder. Hvis der var så lille risiko ved jeres projekt, som I påstår, så ville bankerne naturligvis bruge jeres ervice - eller selv gøre det samme. Det gør de ikke. Hvorfor mon? Det er præcis som Martin skriver, fordi de vurderer at risikoen er alt alt for høj.

Jeg synes derfor I skal passe meget på med at gå ud og påpstå at der ingen risiko er. Den slags kan man komme i fængsel for.

Jeg vil alvorligt foreslå at I tager denne sætning "det er også derfor vi garantere dem at deres penge kan hives ud og at der intet er at tabe " og lige vender den med jeres advokat, for den er altså virkelig farlig ...

Tilmeldt 25. Sep 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:25

Hej alle

Tak for indlæggene. Jeg er også med i dette, men det er Alex der har helt styr på det tekniske. Vi har snakket om det, og skal have snakket med vores advokat om det med formuleringen. :)

Vi kan lave et indlæg senere (Om et par mdr.), så kan vi skrive hvordan det er gået. På den måde finder vi hurtigt ud af, om det er noget der fungere.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9729
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 12:29

Melian:
Vi kan lave et indlæg senere (Om et par mdr.), så kan vi skrive hvordan det er gået. På den måde finder vi hurtigt ud af, om det er noget der fungere.

Så I ved slet ikke hvordan det fungerer? Det er da ikke det der skrives i starten ... Det virker altså mere og mere suspekt.

Uden at være jurist vil jeg helt klart anbefale jer at betale Martin de 1000 kroner det koster at fjerne jeres indlæg, for jeg tror virkelig i kan komme alvorligt i klemme på det her.

Tilmeldt 25. Sep 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:17

Jeg tror du misforstod hvad jeg skrev.

I mener det ikke fungere. Dette vil vi modbevise om et par mdr.

Tilmeldt 14. Jun 07
Indlæg ialt: 376
Fra  SEOVIS Skrevet kl. 18:44

Hvor er ABL Investment registreret?
Hvem står bag?
Hvor stor en reservefond har firmaet?

Tilmeldt 6. Nov 08
Indlæg ialt: 61
Fra  Valutaskolen Skrevet kl. 12:53

Kunne det ikke være spændende og høre hvordan I har klaret jer siden i startede jeres virksomhed i september 2007?

Jeg har været futures og valuta handler i snart 20 år, og jeg kan garantere jer alle, at der findes ikke noget der kan garantere afkast, uanset størrelsesorden.

Jeres brug af indikatorer og præmisser for handel, siger mig at i har købt et eller andet automatisk handels system, hvilket i så bare vil handle bevidstløst efter, uden at kende de bagved liggende mekanismer, rigtig kedeligt for de mennesker der måtte skyde penge i jeres projekt. 

Jeg erkender at man sagtens kan tjene meget mere end 10% på en måned, af den margin man sætter, men man kan absolut ikke bruge hele sit indskud som margin, så holder man ikke mange måneder.

Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 74
Fra  christianhvid.dk Skrevet kl. 13:18

Marcell, det er vist fair at sige at hvis deres system har fungeret fint i 2006-07, så har det formentligt fungeret dårligt her i oktober 2008 :-P

Men nu skal man jo give folk en chance, og jeg ville blot give de herre det råd (selvom jeg nu ser at dette er en over 1 år gammel tråd, der er blevet genåbnet) at arbejde med deres sprog og præsentation samt sætte et fornuftigt website op.

Når man snakker investering og administration af andre folks penge, så er tillid en altafgørende faktor. Og et ordentlig sprog, at man beskriver risici på en grundig og gennemskuelig måde, og at man ikke forsøger at oversælge er altsammen noget, der virker tillidsvækkende.

Tilmeldt 6. Nov 08
Indlæg ialt: 61
Fra  Valutaskolen Skrevet kl. 13:27

Jeg ved godt at det var en gammel tråd jeg åbnede, af professionel interesse ønskede jeg blot at høre om de stadig var der.

Min erfaring siger at sådanne programmer kun varer ganske kort tid, men man kunne jo blive positivt overrasket.

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)