Goddag alle Amino'er. Vi er et relativt nyt firma som beskæftigere os indenfor Forex trading ( Valuta handel ). Ved at sætte et depositum hos os vil vi så investere det i Forex markedet og garantere dem 10% afkast af deres beløb, hver måned! Hvis de derfor investere f.eks. 10.000kroner vil deres årlige afkast være 12.000kroner uden at de selv har gjort noget. Grunden til dette skyldes vores unikke trading system og den øgede volume vi får ved flere investeringer som igen giver os størrer leverage inden for Forex. vores forskellige systemer og software er blevet gennemtestet igennem flere år og derfor ligger vores fejlprocent ved investeringer kun på 3% —det er også derfor vi garantere dem at deres penge kan hives ud og at der intet er at tabe for De som investorer hos os! Alt dette kan både dokumenteres og garanteres juridisk da der selvfølgelig vil blive underskrevet diverse kontrakter ved indsættelse af penge hos os. Minimum indskud er 1000$ ( 5400 dkk ) Vi tilbyder også muligheden for at compounde hvilket vil sige at der kommer rentersrente på deres månedlige beløb, hvilket vil gøre Deres f.eks. 10.000 investeret kroner få tilbagebetalt 28.600 kr. efter 240 trading days, en forøgelse på 186%!
Tag venligst kontakt til os på enten telefon 61 67 14 49 eller ABLInvestment@Gmail.com for mere information.
|
What's the catch? Der må være ulemper, ellers gik alle jo ned i banken og lånte en mio og kastede efter jer.
Jeg må også indrømme at jeg ikke ville være 100% tryg ved at overlade mine penge til en flok 18-årige knægte (no offense). Det er trods alt begrænset hvor meget erfaring I kan have..