Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Høj afkast investeringer

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)
Tilmeldt 6. Nov 06
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 08:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Goddag alle Amino'er.

Vi er et relativt nyt firma som beskæftigere os indenfor Forex trading ( Valuta handel ).

Ved at sætte et depositum hos os vil vi så investere det i Forex markedet og garantere dem 10% afkast af deres beløb, hver måned! Hvis de derfor investere f.eks. 10.000kroner vil deres årlige afkast være 12.000kroner uden at de selv har gjort noget. Grunden til dette skyldes vores unikke trading system og den øgede volume vi får ved flere investeringer som igen giver os størrer leverage inden for Forex. vores forskellige systemer og software er blevet gennemtestet igennem flere år og derfor ligger vores fejlprocent ved investeringer kun på 3% —det er også derfor vi garantere dem at deres penge kan hives ud og at der intet er at tabe for De som investorer hos os!  Alt dette kan både dokumenteres og garanteres juridisk da der selvfølgelig vil blive underskrevet diverse kontrakter ved indsættelse af penge hos os. 

Minimum indskud er 1000$ ( 5400 dkk )

Vi tilbyder også muligheden for at compounde hvilket vil sige at der kommer rentersrente på deres månedlige beløb, hvilket vil gøre Deres f.eks. 10.000 investeret kroner få tilbagebetalt 28.600 kr. efter 240 trading days, en forøgelse på 186%! 

Tag venligst kontakt til os på enten telefon 61 67 14 49 eller ABLInvestment@Gmail.com for mere information.

Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 900
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 09:21

What's the catch? Der være ulemper, ellers gik alle jo ned i banken og lånte en mio og kastede efter jer.
Jeg må også indrømme at jeg ikke ville være 100% tryg ved at overlade mine penge til en flok 18-årige knægte (no offense). Det er trods alt begrænset hvor meget erfaring I kan have..

--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid

Fra Vedbæk
Tilmeldt 6. Aug 07
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 09:24

Præcis - 3 % "risici" er alt for lille iforhold til 10 % garanteret afkast - Det lyder usandsynligt - og Jeg ville personligt aldrig give dem nogen af mine egne penge !

Uffe Fey / Idenion:

What's the catch? Der være ulemper, ellers gik alle jo ned i banken og lånte en mio og kastede efter jer.
Jeg må også indrømme at jeg ikke ville være 100% tryg ved at overlade mine penge til en flok 18-årige knægte (no offense). Det er trods alt begrænset hvor meget erfaring I kan have..

Tilmeldt 6. Nov 06
Skrevet kl. 09:37

Hey Uffe Fey / Idenion.

Det er desværre sådanne fordomme der kæmpes imod når vi snakker HYIP investeringer, jeg ved ikke om du ved hvordan Forex markedet fungere da der er store forskelle på valutahandel og aktie handel, men 10% afkast er mere end bare muligt - vi skal jo også gerne tjene lidt - udover det har vi en ever-growing reserve fond som på nyværende tidspunkt vil garantere vores eksisterende kundebasis deres afkast de næste 7 månedere inden vi bliver nød til at give dem deres penge tilbage. Nu hvor du nævner vores alder skal det lige siges at jeg personligt kun er afdelings leder af tradng divisionen og der kan fremlægges dokumentation om at vi har uddannet børsmæglere fordelt over verden ( 2 ved NYSE, 3 LSE og 1 i TSE for at sørge for vi kan udnytte at valutamarkedet har åbent 24 timer i døgnet) som handler for os med vores systemer ( De er selvfølgelig betalt i provisions løn ). Alt kan som førnævnt fremvises i regnskaber, testementeres af tilfredse kunder og vores juridiske dokumentationer.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 10:17

Flyttet til mere korrekt kategori.

Du skriver at det er et HYIP Du arbejder med, hvilket rent faktisk skræmmer mig en hel del, da langt hovedparten af alle HYIPs (High Yield Investment Program) er pyramidespil/ponzi schemes/fup og fiduser.

Mange HYIPs fungerer sådan (taget fra http://en.wikipedia.org/wiki/High-yield_investment_program):
"Online HYIP schemes rarely last for the long term. An overwhelming number of cases suggest that HYIPs are Ponzi schemes, in which new investors provide the cash to pay a profit to existing investors, which they typically then withdraw. [citation needed] This approach allows the scam to continue as long as new investors are found and/or old investors leave their money in the scheme, known as compounding (because even higher profits are promised)."

Jeg siger ikke at Jeres program er fup og svindel, men hvis I vil have folk til at investere, så vil en god ting være at lade være med at kalde Jeres forretning for et HYIP, samt at I/Du står frem så alle ved hvem I/Du er og hvor de kan finde Jer/dig.

For rigtig mange HYIPs (alle de ulovlige) er også kendetegnet ved, at ledelsen/bagmændene er umulige at opspore.

Tag dette som en konstruktiv kritik, og få gennemsigtighed I Jeres koncept, så I kan skille Jer ud fra alle svindlerne. 

Tilmeldt 6. Nov 06
Skrevet kl. 10:27

Hey Dimitri Hardorff

Indrømmer gerne at HYIP var et forkert ord at bruge om vores investeringsform, men det er det der ligger tættest på vores firmaform. Nogle væsentlige forskelle er f.eks. at man oftes ved HYIP programmer skal investere igennem e-Gold, noget som du netop selv siger gør at man ikke kan spore dem eller få sine penge tilbage når det viser sig at de er scammers.

Vi forholder os skam ikke anonyme og vi opfordre for det meste folk der har tænkt sig at investere tage et møde med os først og høre hvordan tingene foregår, dette gøres især fordi emnet skat skal omtales. Når vi nu er så åbne overfor telefon, emails eller personlige møder fjerner det rimelig meget vores anonymitet Smile. Grunden til vi tilbyder compounding er fordi at det også i sidste ende vil være mest profitabelt for os, både pga. af ikke at skulle wire penge hver månede men også fordi det beløb vi får ud af det vokser over et år. Den eneste forskel på os og normale banker er at vi har dine penge stående i aktive investeringer iforhold til bankers passive investeringer.

Du kan personligt finde frem til mig på 28 96 40 20, Sandvejsbanken 17 Korsør

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 10:30

Det ville da være herligt om man kunne få en pengemaskine, for det er jo det i markedsfører. Problemet er at den slags ikke eksisterer og derfor er der selvfølgelig en risiko ved jeres projekt.
Så hvad er risikoen, hvor er det jeg skal være bange?

Dbh Martin

Tilmeldt 6. Nov 06
Skrevet kl. 10:41

Hey Martin.

Vores eksistere skam, det er win-win situation for alle. Vi får flere penge vi kan investere i et dejligt volilatitært markede og vi giver vores investorer deres månedlige afkast. Forex markedet er jo så heldigt at man kan handle både negativt og positivt så ligemeget hvordan markedet køre er der profit at hente. Da vi kører et system som hedder custom EMA ( Exponential Moving Average ) på 25/50 i en 4Hour chart med en Stochastic på 12,0,0 og RSI( Relative Strenght Index ) som købsindicator er vi mere end sikret på at når vi endelig laver en handel går den dén vej vi gerne vil have - vi tager selvfølgelig også fundamentale ting med som f.eks. hvordan markedet reagere på japans nye primiæreminister. Dette system giver os ca. 1200 pips gennemsnitligt om månede, når vi handler med en 1:10 margin vil det svare til at en 1000$ investering vil give ca 700$ i profit. Jeg kan desværre ikke gå mere ingående ind i vores købssignaler. Vores foretrukne valutaer at handle med er GBP/JPY, EUR/JPY og NZD/USD - grunden til dette er de store interest foreskelle der er ( ca 4% ) som gør at bankerne laver det man kalder Carry Trade over lige disse valutaer hvilket gør at de ofte har store svingninger. Vi handler oftes med GBP/USD og EUR/USD når vi snakker om vores reserve fond da det er mere langsigtsholdbart.

Tilmeldt 11. Jun 06
Indlæg ialt: 995
Skrevet kl. 10:46

Må ærligt indrømme, at et dårligt skrevet indlæg (forsøgt kancellisprog), kombineret med urimeligt højt afkast og en gmail adresse er en bad bad kombination.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 10:50

Hegav:

Hey Martin.

Vores eksistere skam, det er win-win situation for alle. Vi får flere penge vi kan investere i et dejligt volilatitært markede og vi giver vores investorer deres månedlige afkast. Forex markedet er jo så heldigt at man kan handle både negativt og positivt så ligemeget hvordan markedet køre er der profit at hente. Da vi kører et system som hedder custom EMA ( Exponential Moving Average ) på 25/50 i en 4Hour chart med en Stochastic på 12,0,0 og RSI( Relative Strenght Index ) som købsindicator er vi mere end sikret på at når vi endelig laver en handel går den dén vej vi gerne vil have - vi tager selvfølgelig også fundamentale ting med som f.eks. hvordan markedet reagere på japans nye primiæreminister. Dette system giver os ca. 1200 pips gennemsnitligt om månede, når vi handler med en 1:10 margin vil det svare til at en 1000$ investering vil give ca 700$ i profit. Jeg kan desværre ikke gå mere ingående ind i vores købssignaler.

Det er så her jeg hoster "Bullshit". Selvfølgelig ved jeg at man kan tjene penge på både et opadgående og nedadgående marked, men det kræver jo at man ved hvad vej vinden blæser og det ved jeg ikke og det ved i ikke.
Der er altid en risiko og den risiko afspejler sig som regel i den rente man får. Det i stiller folk i sigte viser at det er ekstremt høj risiko og det er et fact.

Modsat kunne man jo spørge sig selv hvorfor i ikke bare handler med jeres egne penge, det vil da give et langt højere afkast for jer selv ikke?

Dbh Martin
Side 1 ud af 3 (30 indlæg)