Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogen der har god eller dårlige erfaringer med A-kassen Ase????

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Herning
Tilmeldt 21. Sep 11
Indlæg ialt: 207
Fra  IB.dk Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Nogen der har god eller dårlige erfaringer med A-kassen Ase????

Hilsen Thomas

Tilmeldt 18. Aug 13
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:29

Ifølge min erfaring lyver de, når de vil skaffe dig som kunde. Jeg var blevet lovet både det ene og det andet, men efter jeg blev medlem - så fik piben en anden lyd!

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46612
Fra  John Hannover Skrevet kl. 15:17

Kun gode herfra. Både for mig selv og fra min søn og et par venner, ligesom de har en juridisk rådgiver som er rigtig flink til at svare herinde

Jeg tror mange problemer kommer sig af, at man skal sætte sig godt ind i hvad der skal til for at få dagpenge som selvstændig, for det er generelt lidt en jungle. Der er to regelsæt, et hvis man kører under 3 år som i basis er at der ses på omsætning, aktivitet og indtjening som sammensat vurdering, og et når man har drevet virksomhed over 5 år, hvor der som udgangspunkt tages hensyn til 2 bedste af 5 seneste år med reguleringer og endeligt er det ikke helt ens i sagens natur, for ejere af selskaber og personlig virksomhed, alene af den grund af regnskaber jo udformes helt forskelligt

Læs evt: http://johnhannover.blogspot.dk/2013/01/selvstndig-hvad-med-kasse-og-dagpenge.html som kommer lidt rundt om emnet, og tal godt ind med a-kassen om hvad der skal til for at du kan få dagpenge, hvis det er dit hovedtema fremadrettet. Som hovedregel er jeg ikke i tvivl om, at de selvstændige a-kasser ASE og Dana f.eks, klart er at foretrække frem for at stå i en alm fagforenings akasse, noteret som selvstændig, eller de mere neutrale gule og krifa, men i alle fald er det langt mere kompliceret med a-kasse og selvstændighed end med almindelige lønmodtager arbejde

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 13. Oct 11
Indlæg ialt: 263
Fra  Tæppebutikken.dk Skrevet kl. 23:50

Hej !

Jeg er godt tilfreds. De er superflinke og forstående.

Har kun godt at sige om dem.

Men det er nok individuelt afhængig af din situation.

Mvh

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)