Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan du designe hjemmesider? Så har jeg brug for en!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Aug 12
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg mangler stadig en dygtig person som kan bygge min konsulent-hjemmeside.

Om du bruger skabeloner eller bygger fra bunden er lige meget, kravet er dog at den skal være flot lavet på alle punkter. Du SKAL have reference links du kan sende.

Siden skal indeholde diverse slideshows på forsiden, 5-6 undersider, email / kontaktformular, mulighed for upload af video, billeder og tekst vedr kundereferencer.

Hvordan designet helt præcist skal se ud, håber jeg du kan hjælpe med. Du skal yderligere kunne sætte siden op så den opnår en god placering på google.

Jeg forventer at skulle bruge mellem 0-5000 på siden. Skriv hvad du kan tilbyde, en ca. pris, samt referencelinks og/eller link til din egen hjemmeside.

Det er en fordel hvis du befinder dig i jylland eller på fyn, men ikke et krav. 

Tilmeldt 7. Aug 12
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 10:09

Kan du designe logo og evt. visitkort samt flyers/brochure er det også en fordel men ikke et krav

Tilmeldt 6. Feb 13
Indlæg ialt: 4
Fra  Blikfang media Skrevet kl. 10:11

Vi kan sagtens lave designet og opsætte sitet inden for de rammer og krav du har.

for specifik pris kontakt os gennem vores hjemmeside www.blikfangmedia.dk

Tilmeldt 10. Jan 14
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 19:45

Hej jeg kan hjælpe dig til en fornuftig pris, jeg har både en webdesigner og en mediegrafiker til rådighed.

Dergin.Arpac@Gmail.com

Fra Aarhus
Tilmeldt 19. May 12
Indlæg ialt: 57
Fra  webintas Skrevet kl. 15:18

Jeg gør det for 3000 kroner. Se: www.webintas.dk

Fra VIborg
Tilmeldt 6. Jan 14
Indlæg ialt: 34
Fra  LUX Media Skrevet kl. 17:31

Hejsa LowDog!

Jeg opfylder alle dine ønsker og mere til da jeg er rigtig fotograf, så mit tilbud kan også inkludere lækre billeder. Vi kan nemt sige en pris på 3700 kr. excl. moms for alt det grafiske arbejde. Her i blandt får du en Wordpress med lækker design (og selvfølgelig SEO optimeret), samt matchende visitkort, flyers og evt. Facebook materialer. Du får også nogle få billeder der vil passe til hjemmesiden.

Ud over det, bor jeg også i Viborg så vi kan aftale en dag og udveksle idéer sammen.  Med hensyn af reference, kan du se mit seneste værk på følgende adresse: www.highway-express.dk

Kontakt mig endelig hvis det lyder godt.

lux@luxfotografi.dk

31 31 78 02

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)