Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hjææææææææææælp

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra horslunde
Tilmeldt 28. May 07
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Har været lidt uheldig!

har haft virksomhed med en mand der desværre tog mig i røven! så hvis jeg skal starte noget op igen, vil Skat havde 50.000kr i garanti.

min samlever vil gerne starte noget op men hun er på barsel og vil blive ramt hvis hun bliver moms reg.

har snakket med banken, men den mand jeg havde virksomhed med har gjordt det så godt at banke heller ikke vil hjælpe.

har idag en plan over hvilken virksomhed/virksomheder jeg vil starte op.

Er er nogen her der har nogen gode ideer eller kan komme med noget så jeg kan komme videre, med mine virksomheds planer

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:23

Det lyder underligt at Skat vil have en sikkerhed. Hvordan endte sagen med det gamle firma?

Hvis du vil igang, og banken ikke er villige til at hjælpe - må du ud og finde en investor. Måske noget venturekapital var vejen frem? Men hvor meget skal du bruge for at starte din virksomhed op? Hvis du alligevel skal bruge f.eks. 200.000 til at få virksomheden op at køre, kunne du jo stifte et anpartsselskab med din samlever, og muligvis stille Skat tilfreds på den måde? 

Dog vil jeg gerne høre hvorfor de vil have du stiller sikkerhed. For det lyder meget mystisk i mine øre.

Fra horslunde
Tilmeldt 28. May 07
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 20:26

det står sådanne at det var et I/S og den mand jeg havde firmaet med er forsvunget, så ingen kan finfr ham, det gamle selskab har en skatte regning på godt 150.000.

og det er sat til mig for at skat ikke kan finde den anden person. derfor vil de gerne havde en garanti

Fra Ringsted
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 383
Skrevet kl. 14:06

Start med at arbejde som lønmodtager 50 timer om ugen, så du kan spare penge op. 

Sæt nye (lavere) mål for dine faste omkostninger - igen så du kan spare endnu mere op. 

Forbered din nye forretning sideløbende - så meget du kan uden at starte. Så den dag du starter, så er alt klar.

Hvem ved måske kan du spare kr. 5.000 op om måneden.

Efter et år, så kontakter du Told&skat og mødes med dem. Måske du kan lave en ordning - hvor du betaler de 60.000 og de eftergiver resten af gælden eller du betaler 60.000 og får en afdragsordning på resten, men lov til at starte virksomhed op igen.

Når du har rent bord, så starter du din virksomhed. 

Tilmeldt 20. Mar 07
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 14:59

Meget underligt....Hvor er din partner forsvundet hen...Han kan da ikke bare forsvinde.!!

Sådaaaaan

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 16:00

Imran:

Meget underligt....Hvor er din partner forsvundet hen...Han kan da ikke bare forsvinde.!!

Intet kunne da være lettere...
1. Du røvrender andre for nok penge til at leve de næste 20 år
2. Du bestiller et par rejser til forskellige steder i verden.
3. Du rejser lidt rundt, gerne i lande uden for EU (heller ikke USA) - målet er at slette alle spor så evt. kreditorer og andre grumme mennesker ikke kan følge dig.
4. Du lander på et tropeparadis af eget valg, gerne i en del af verden hvor registrering ikke er nødvendigt (eller hvor du kan bestikke dig fra det).
5. De næste ti til tyve år lever du fredfyldt uden mulighed for at komme tilbage til Danmark og uden reel mulighed for at se familie og gamle venner... men hey, hvis du hustlede dig til nok penge kan man altid købe nye venner.

Tilbage til emnet:
Gør som der allerede er foreslået, tag et job eller to og knokkel som bare pokkers. Så bør du på mindre end et år kunne opbygge den kapital du selv nævner.

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)