Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fragtpriser

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Jan 14
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Jeg håber at i vil hjælpe mig, jeg er ved at starte ny hjemmeside op, og har brug for et indblik i billige fragtpriser.

Jeg har set flere hjemmesider som sender varer ud på en værdi af 49,- inkl fragt.

Fra Aarhus
Tilmeldt 21. Dec 13
Indlæg ialt: 138
Fra  RankScanner Skrevet kl. 15:32

Det afhænger jo af, om du vil sende pakker ud eller om det bare skal være almindelige maxibreve - Og så koster det typisk også ekstra hvis der skal Track & Trace nr. på forsendelsen.

Jeg vil skyde på, at de sider du finder der har meget billig fragt, enten cutter T&T fra, eller har nogle varer der ikke vejer og fylder så meget - enten det, eller også tager de ganske enkelt et underskud på fragten helt bevist, i et forsøg på at øge volumen af ordrer.

Tilmeldt 7. Jan 14
Indlæg ialt: 23
Fra  BOX2DAY ApS Skrevet kl. 17:13

Hej

Prøv min hjemmeside af - www.box2day.dk her kan du lægge en forespørgsel på billig fragt ud gratis, og så får du de bedste tilbud indenfor 24 timer.

De bedste hilsner

Brian Siig

Fra Højslev
Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 129
Fra  Lethers Skrevet kl. 17:20

Hej Arpacino,

Fragtpriser er en sjov størrelse, idet at de fleste virksomheder sætter prisen til under det de betaler netop pga. volumen. Såfremt man sætter den højere når man f.eks. sender med Postdanmark skal fragten pålægges moms.

Ved GLS er der jo moms på hele beløbet, hvilket efterfølgende kan trækkes fra.

Derudover er det jo i vid udstrækning et spørgsmål om volumen, sender du 1 million pakker eller sender du 2-3.000 pakker? Det er meget afgørende for prisen du får fra GLS og Postdanmark. Postdanmark forhandler prisen med virksomheden hvert år eller oftere såfremt pakkeantallet stiger eller falder drastisk indenfor det ene år.

Mvh

Rune

Jeg er ejer af Marketingsvirksomheden Lethers.dk. Online markedsføring og rådgivning til dig!

Tilmeldt 10. Jan 14
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 21:13

Ok, først og fremmest tak for svarene.
Jeg er ikke startet endnu men forventer at sende 1000 -5000 pakker.
Primært er det maxipakker og vægten er Max 250 gram.
Hvad jeg kan læse mig frem til så er det omkring 30 kr pr afsendt pakke.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)