Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny datingsside på vej - hvad synes I?

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel Williams:

Jeg mener at du måske skal overveje, om du kan sælge dit produkt på andre forhold - og have gratis som en bonus feature.

Nå på den måde :-)

Det skal jeg nok få kigget på.

Tak for din feedback, det har helt klart hjulpet mig på rette vej.

Tilmeldt 11. Jan 14
Indlæg ialt: 3
Fra  Maack & Partnere Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Alt i alt synes jeg hjemmesiden er rigtig fin.Jeg har dog nogle korte bemærkninger.

1. Personerne på billederne, er det reelle personer du kender? Fordi det ligner billeder du måske har hentet fra nettet af. I så fald skal du være opmærksom på om du har tilladelse til at bruge dem. Hvis ikke, så findes der sider på nettet hvor man kan købe alle mulige slags billeder, meget billigt + du har tilladelse til at bruge dem på din hjemmeside.

Eksempler på sådanne sider:

http://www.istockphoto.com/

http://www.hongkiat.com/blog/30-websites-for-stock-photos-and-royalty-free-images/

2. Jeg får fornemmelsen af, at man som bruger ikke skal betale noget. Hvordan fungere det? Ved de fleste datingsider, kan man jo sagtens oprette sig som bruger gratis. I nogen af dem kan man endda søge efter andre medlemmer og se dem gratis, men hvis man vil i kontakt med dem, SÅ koster det penge. Hvordan er det på din hjemmeside? Hvis det er gratis for medlemmerne HELE vejen igennem, dvs. at man kan komme i kontakt med andre potentielle medlemmer, så synes jeg at du skal fremhæve dette noget mere, da du her væsentligt adskiller dig fra de andre.

3. Algoritmer. Jeg synes du burde gøre lidt mere ud af dette punkt, forklar kunderne om processen, vis dem at Datingher virkelig kan hjælpe dem med at finde en kompatibel partner. Datingher, gør vel brug af spørgeskemaer osv for at lære medlemmerne at kende, hvorefter man parrer de som er bedst egnet til hinanden? 

4. Juraen! Har du gjort overvejelser om dette? Har du fået formet dig nogen forretningsbetingelser osv? Hvad sker der når man opretter sig, vil du have mulighed for at sende reklamer til kunders mails osv?

Hvis ikke vil jeg gerne tillade mig, at give dig muligheden for at drøfte de juridiske aspekter med mig. Jeg er jurist ved Maack & Partnere www.mplaw.dk. og vi elsker at hjælpe iværksættere som dig, med at få juraen på plads, allerede fra starten af.

Jeg ønsker dig held og lykke med projektet. 

Med venlig hilsen

Dean Bajwa

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, tak fordi du har taget dig tid til at kigge min side igennem! 

1. Personerne på billederne er nogle billeder, som jeg har betalt for gennem istockphoto/digitalphoto.

2. Du har ret i at jeg burde nok fremhæve dette, men hele siden er gratis dvs. man kan sagtens sende beskeder, chatte m.m. uden man skal betale for noget.

3. Du har ret i, at jeg nok burde ændre sproget lidt her, således at der bliver forklaret hvordan vi kan hjælpe med at finde de bedste match.

4. Mht. betingelser etc, så er det ikke noget jeg har kigget på (endnu), da siden ikke er 100% færdig udviklet. Jeg har en ven, der kan hjælpe mig på dette punkt mht. betingelser etc, men hvis vi er i tvivl om noget, så tager jeg gerne kontakt til dig.

Fra Kbh
Tilmeldt 23. Aug 13
Indlæg ialt: 10
Fra  Rejseblokken Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :

En meget vigtig ting. der mangler: Hvem er I? Og hvorfor er jeres side bedre end andres? Hvad er det, I lige netop kan gøre anderledes?

Fra Agerbæk, Vestjylland
Tilmeldt 21. Aug 05
Indlæg ialt: 500
Fra  Jesper CC Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg får bare en tom side frem, så kan desvære ikke vurdere den. 

De bedste hilsner

Jesper Christiansen
www.podcastnu.dk 

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hmmm Sider og overvejer om jeg også skal lave sådan en log ind side hvor folk lige skal skrive Adresse - Konto Nr - CPR nr Inden de kommer ind og ser en hoppende Elefant

Du mister helt sikker 95 % med den log ind side. De resterende 5 % må jo så være de ukritiske Amino bruger her fra tråden Skype-BigSmile

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael:

Hmmm Sider og overvejer om jeg også skal lave sådan en log ind side hvor folk lige skal skrive Adresse - Konto Nr - CPR nr Inden de kommer ind og ser en hoppende Elefant

Du mister helt sikker 95 % med den log ind side. De resterende 5 % må jo så være de ukritiske Amino bruger her fra tråden Skype-BigSmile

Adresse, konto nr og cpr nr? Det er slet ikke nogle oplysninger man skal indtaste, hvilken side er du inde på?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, har du husket at skrive "amino" ved input feltet?

Fra Horsens
Tilmeldt 7. Jan 14
Indlæg ialt: 150
Fra  Livesound.dk Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Ordet Gratis er over det hele. Ved ikke om det er en af de ord i/du prøver at optimere for, men så mange gange behøver du/i absolut ikke at bruge det.

Hvis vi tager et eksempel:

Opret en gratis datingprofil

Det er helt gratis at oprette en profil og bruge siden.

Du skriver gratis i begge sætninger lige efter hinanden, og de to sætninger betyder sådan set det samme. Det virker lidt uprofessionelt. Ellers er siden meget pæn

Udlejning af professionelt mobildiskotek

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)