Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny datingsside på vej - hvad synes I?

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Efter meget hårdt arbejde med design, programmering etc, så står jeg næsten klar til at lancere min dating hjemmeside, derfor ønsker jeg feedback så den kan blive endnu bedre før den åbnes.

Det skal siges, at der også er en mobilside + en app, men de er endnu ikke udgivet.

Link: www.datingher.dk 


i username, skriver du amino og trykker enter, så får du adgang til siden :)

Fra Virum
Tilmeldt 7. Jun 10
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Altså det første jeg tænkte på da jeg så den, var at den havde jeg set før et eller andet sted. Efter en hurtig søgning fandt jeg ud af det var logoet. Det minder en del om det fra dating.dk.

Vender tilbage når jeg har kigget lidt mere rundt derinde.

Cali

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian:
Altså det første jeg tænkte på da jeg så den, var at den havde jeg set før et eller andet sted. Efter en hurtig søgning fandt jeg ud af det var logoet. Det minder en del om det fra dating.dk.

Vender tilbage når jeg har kigget lidt mere rundt derinde.

Cali

Ja du har ret i at logoet ligner dating.dk, det bliver også ændret når siden åbnes.

Fra Aabenraa
Tilmeldt 13. Nov 11
Indlæg ialt: 915
Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror der er et eller andet med denne formulering på forsiden:

"Hvis du ikke har en smartphone, så kan du benytte dig af vores mobile-udgave tilnetdating"

Hvis jeg ikke har en smartphone, får jeg vel heller ikke noget ud af den mobile udgave? Smile

Jeg antager at der menes at jeg kan bruge den mobile udgave hvis jeg ikke har en Android eller iPhåwn 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 21. Feb 11
Indlæg ialt: 53
Fra  Alike Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Det første jeg bemærker er at billederne er strukket, husk at beholde de originale propotioner når du beskærer billeder.

- Designet synes at være en smule dødt, du bruger ikke mange komplimentér farver, og derfor får intet på siden en speciel fremhævning.

Om det er fonten eller teksturene i baggrunden, men designet ligner ikke noget fra 2014 i mine øjne - kig evt. på de mest moderne design tendenser, der er noget om snakken.

Dating her, er det kun for lesbiske? - eller er der kun mænd derinde, det er spørgsmål jeg stiller mig selv.

Jeg føler mig ikke helt overbevist om at oprette en profil, det ser lidt lusket ud, lidt for meget snak omkring at det er gratis (der må være noget med småt)
- Alt i alt, er dine punch-lines for intet sigende.

Lad mig høre hvad du tænker om min feedback. 

Fra Horsens
Tilmeldt 9. Mar 12
Indlæg ialt: 220
Fra  MPMG Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Umiddelbart en flot side! jeg tænker bare at der er så mange dating sider i forvejen, hvorfor en mere?

Det er gratis, super! - hvad kan du lave af penge på det? Er der en standardpakke som er gratis og så en superpakker, hvor man kan noget mere, men som koster noget?

Hvordan vil du udkonkurrere de allerede etablerede sider?

Din side er ganske fin, jeg faldt ikke over noget som jeg vil sætte en finger på.

Held og lykke med siden

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Hansen:

Jeg tror der er et eller andet med denne formulering på forsiden:

"Hvis du ikke har en smartphone, så kan du benytte dig af vores mobile-udgave tilnetdating"

Hvis jeg ikke har en smartphone, får jeg vel heller ikke noget ud af den mobile udgave? Smile

Jeg antager at der menes at jeg kan bruge den mobile udgave hvis jeg ikke har en Android eller iPhåwn 

Hej,

Ja du har ret i at formuleringen kan blive bedre :-)

Fra Virum
Tilmeldt 7. Jun 10
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Som Daniel os nævnte, så kan jeg tælle at der står det er gratis 10-11 gange på forsiden. Måske lige overdrevet nok, jeg blev lidt skræmt af det.

Det store billede der kan jeg kun lige se toppen af håret på en mand tror jeg. Skal lige siges jeg kigger på den fra en mobil.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel Williams:

Det første jeg bemærker er at billederne er strukket, husk at beholde de originale propotioner når du beskærer billeder.

- Designet synes at være en smule dødt, du bruger ikke mange komplimentér farver, og derfor får intet på siden en speciel fremhævning.

Om det er fonten eller teksturene i baggrunden, men designet ligner ikke noget fra 2014 i mine øjne - kig evt. på de mest moderne design tendenser, der er noget om snakken.

Dating her, er det kun for lesbiske? - eller er der kun mænd derinde, det er spørgsmål jeg stiller mig selv.

Jeg føler mig ikke helt overbevist om at oprette en profil, det ser lidt lusket ud, lidt for meget snak omkring at det er gratis (der må være noget med småt)
- Alt i alt, er dine punch-lines for intet sigende.

Lad mig høre hvad du tænker om min feedback. 

Hej,

1. ja det er rigtigt at nogle billeder på forsiden er strukket ud, det bliver ændret her snart :-)

2.  mht. designet, så er du nok en af de første der har sagt det er "dødt".

3.  Ja, du har ret i, at der evt. skal gøres noget ud af, af at fortælle brugeren lidt mere om dette.

4. Så du mener, at jeg burde bruge ordet "gratis" mindre eller? 

:)

Fra Aarhus C
Tilmeldt 21. Feb 11
Indlæg ialt: 53
Fra  Alike Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Blerim Cazimi:

4. Så du mener, at jeg burde bruge ordet "gratis" mindre eller? 

Jeg mener at du måske skal overveje, om du kan sælge dit produkt på andre forhold - og have gratis som en bonus feature.

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)