Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg af Merchandise, med brachekode som Kommunikationsdesign og grafisk design

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Kalundborg
Tilmeldt 6. Jan 14
Indlæg ialt: 185
Fra  Art of Fredskov Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Amino

Jeg har fra nytår valgt at gå fuldtids freelancer som illustrator og mediegrafiker.

Mit mål er imidlertidigt at få etableret mit navn som værende kendt som en multikunstner. Derfor kunne jeg på sigt godt tænke mig at sælge merchandise - men kommer igen og igen til at tænke på branchekoden.

Må jeg i det hele taget det indenfor den branchekode?

Det er illustrationsdelen jeg på sigt hat intentioner om at leve af, men tænker at merchandise (plakater, plushies, m.m.) kunne give et potentielt godt salg hvis jeg fortsætter med at brande mit navn, det kan jeg i hvert fald se fra lign. kunstere der dog ikke laver mediegrafik samtidig.

Håber i kan svare.

God weekend

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Apr 12
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 07:27

Du kan godt sælge noget, hvad enten det er en ydelse eller et fysisk produkt, der ikke er omfattet af din primære branchekode. Jeg har tidligere fået oplyst direkte fra erhvervs og selskabsstyrelsen at så længe det var i små mængder var det ikke engang nødvendigt at registrere en bibranche. Små mængder blev på daværende tidspunkt defineret som 2-300.000 kr

Fra Kalundborg
Tilmeldt 6. Jan 14
Indlæg ialt: 185
Fra  Art of Fredskov Skrevet kl. 11:56

Mange tak for svar!

det vil jeg huske :) - hvad ville der ske hvis mit salg af plakater potentielt set oversteg min omsætning fra normale service og ydelser? 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)