Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Giv ris og ros til min nye webshop - BilligTrend.dk

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Jan 13
Indlæg ialt: 344
Fra  Trade A Lot Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Amino,
nu har jeg siden midten af december gjort klar til mit nye projekt, som nu er ved at være færdigt. Projektet hedder BilligTrend.dk, og konceptet går simpelthen ud på, at jeg sælger mærkevarer til lavere priser end i butikkerne. Det er en del af min handelsvirksomhed, TradeALot.dk, og derfor har jeg nogle forskellige leverandører i Europa, som kan levere restpartier, overproduktioner og varepartier af forskellige populære mærkevarer til gode priser.

I må komme med alt den ris og ros til siden som i ville. Jeg tager imod det med åbne arme :)

Der er ikke så mange produkter på siden, men jeg har ikke fået alle vare op endnu, og jeg er igang med at snakke med mine leverandører omkring nye varer.

Mvh. Daniel :) 

Er din tekst eller billede blevet kopieret?
Lad Kopieret.dk hjælpe dig med din sag - "no cure, no pay"

Fra Nyborg
Tilmeldt 13. Dec 10
Indlæg ialt: 108
Fra  Adrup-Invest Skrevet kl. 19:38

Hej Daniel.
Kanon fedt site !

Mit første indtryk af sitet er rigtig positivt. Det er enkelt og moderne hvilket gør det nemt at overskue. Men. Fjern lige den der earpodsreklame, det er billed to, på dit store mainbanner. Det gjorde mig straks små irriteret og mindede mest af alt om en dårlig ADD, eller reklame fra et andet site. Væk med det, så er forsiden helt perfekt !

Den skal f.eks først dukke op når man har bestilt og går til betalingen. Det virker åndssvagt, men det giver faktisk et kanon godt indtryk til brugerne, når de efter at have bestilt varen, får smidt et par fede EarPods i nakken. Så vender de med 80% sikkerhed tilbage og ihvertfald kigger.
Istedet for et cheasy forsøg på at bestikke kunden til at købe, vil det føles som en gave og belønning for at være kunde.

Kigger lige videre på sitet, og alt efter om du vil have mere konstruktivt, vender jeg tilbage når jeg har testet din webshop ihjel ;)

/Steffen

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Jan 13
Fra  Trade A Lot Skrevet kl. 20:08

Hej Steffen, tak for feedback'en. Det er en god pointe du har :) Der er dog også nogle som har sagt, at det er fedt med den banner, men jeg vil klart tage det til mig. Så er det bare lige hvordan det skal sættes sammen med betalingen :) Men du må endelig komme med mere feedback :)

Mvh. Daniel 

Tilmeldt 6. Jan 14
Indlæg ialt: 52
Fra  Psoriasis behandling der virker Skrevet kl. 20:11

Hej Daniel

Det er en flot side, jeg prøvede lige at smide jeres handelsbetingelser i et Word dokument, der er vist lidt at arbejde på med røde streger. :-)

Lider du af Psoriasis? Så brug en mild shampoo som effektiv psoriasis behandling

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Jan 13
Fra  Trade A Lot Skrevet kl. 21:06

Psoriasis-behandling:
jeg prøvede lige at smide jeres handelsbetingelser i et Word dokument, der er vist lidt at arbejde på med røde streger. :-)

haha, tak for det :) Ja, der var bl.a. en del adresse med 2 d'er.. :) Det skulle være rettet nu ;)

Mvh. Daniel 

Fra Svendborg
Tilmeldt 4. Jun 08
Indlæg ialt: 286
Fra  Greenen.dk og PimpMyHead.dk Skrevet kl. 23:13

Hej Daniel,

Fint førstehåndsindtrk - overvej at lave en linje tekst under dit logo der kort beskriver hvad du sælger/yder - så ved kunderne straks hvad det er for en slags shop de er på, og det har en god effekt.

På dine produkter beskriver du ikke produtket særligt godt. Du skriver næste det samme på alle dine poloer, og jeg tror dine kunder er ligeglade med hvorfor du kan sælge billigt :)

Husk at få nogle ting som: størrelsesguide, materialer osv. på produktet.

Jeg kan ikke se leveringstiden når jeg står på et produkt, og det er en stor fejl. Få det fremhævet så kunderne ved hvad de kan regne med. 

Jeg kan ikke se hvad fragtprisen er. Få også smidt den i hovedet på folk med det samme så der ikke er tvivl. Du kan evt. se her hvor jeg sælger billige golfvogne eller billige tørklæder at jeg har den stående fast i toppen af siden. 

Overvej om din "læg i kurv" knap måske skal længere op på varekortet. Smide den evt. ind sammen med prisen og ryk din produktbeskrivelse længere ned på siden.

Når man går til bestilling så kan man handle som gæst eller opret konto. Jeg er generelt imod at oprette konto, så hvad er din mening med det, og hvad får kunden ud af det? Du bør ihvert fald kigge på teksten, for jeg ser sætningen "opret en konto" 5 gange på 8 linjer.

Overvej kraftigt at droppe muligheden for at kunne udfylde et felt med faxnummer - hvad skal du nogensinde bruge det til :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Jan 13
Fra  Trade A Lot Skrevet kl. 23:31

Peter W. Laursen:
overvej at lave en linje tekst under dit logo der kort beskriver hvad du sælger/yder

Mener du her en del af logoet? Hvor der f.eks. står "Billige mærkevarer på nettet!"

Peter W. Laursen:
og jeg tror dine kunder er ligeglade med hvorfor du kan sælge billigt :) Husk at få nogle ting som: størrelsesguide, materialer osv. på produktet

Rigtig god pointe, det vil jeg rette til imorgen :) Og du har fuldstændig ret.

Peter W. Laursen:
Jeg kan ikke se leveringstiden når jeg står på et produkt, og det er en stor fejl.

Vil du anbefale at skrive leveringstiden inde på hvert produkt ? Nogle af de kommende vare kan der nemlig være op til 5 hverdages leveringstid på :)

Peter W. Laursen:
Jeg kan ikke se hvad fragtprisen er.

Den står ellers meget tydeligt på forsiden, som et lille banner. Måske jeg også skulle have det stående øverst oppe i headeren?!

Peter W. Laursen:
Jeg er generelt imod at oprette konto, så hvad er din mening med det

Tja, der er ikke nogen større mening med det, andet end folk så kan handle hurtigere næste gang. Men jeg vil klart tage det med i overvejelserne.

Tusind tak for al feedback'en. Det er helt sikkert noget jeg kan bruge :) 

Fra Svendborg
Tilmeldt 4. Jun 08
Indlæg ialt: 286
Fra  Greenen.dk og PimpMyHead.dk Skrevet kl. 23:38

Daniel Emil Kristensen:
Mener du her en del af logoet? Hvor der f.eks. står "Billige mærkevarer på nettet!"

Nemlig - se eksempelvis under logoet på www.pimpmyhead.dk Bare en linje der gør det helt klart for kunden, hvad han kan finde her.

Daniel Emil Kristensen:
Vil du anbefale at skrive leveringstiden inde på hvert produkt ? Nogle af de kommende vare kan der nemlig være op til 5 hverdages leveringstid på :)

Jeps - Hvorfor skjule at det tager op til 5 hverdage? Hvis du skjuler det, så er det jo næsten 100% sikker at du får en utilfreds kunde der måske lægger en dårlig bedømmelse på trustpilot. Så spil med åbne kort.

Daniel Emil Kristensen:
Den står ellers meget tydeligt på forsiden, som et lille banner. Måske jeg også skulle have det stående øverst oppe i headeren?!

Ja det bør du. Hvem siger at kunden nogensinde ser din forside på shoppen? Hvis han kommer fra Google ind på et af dine produkter, så ser han jo ikke forsiden.

Daniel Emil Kristensen:
Tja, der er ikke nogen større mening med det, andet end folk så kan handle hurtigere næste gang. Men jeg vil klart tage det med i overvejelserne.

Så synes jeg du skal fjerne det. Jeg vil hellere handle hurtigt nu, end at bruge tid på at oprette en konto (som jeg nok har glemt alt om næste gang alligevel.)

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Jan 13
Fra  Trade A Lot Skrevet kl. 11:02

Arh okay, Peter :) Det vil jeg kigge på med det samme.. 
Og endnu engang: tak :)

Fra Viborg
Tilmeldt 7. Jan 14
Indlæg ialt: 38
Fra  Magic Tours Skrevet kl. 14:54

Rigtig flot hjemmeside, held og lykke med det i fremtiden! 

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)