Hej alle sammen, jeg har brug for meget hurtig hjælp. I mandags underskrev jeg en kontrakt som jeg gerne vil ud af! Jeg lejede et kontor hos REGUS, og jeg spurgte manageren hvor meget jeg skulle betale for kontoret. Hun svarede 6330 i depositum og efterfølgende 3150 kr. i leje pr. måned. Jeg spurgte hende derefter TRE gange om det var den reelle pris, samt om jeg skulle være OBS på eventuelle andre udgifter og gebyrer i forbindelse med lejen... Dette svarede hun NEJ til! - det er prisen. I går modtog jeg så en faktura på 7912,5 kr. - De har altså lagt momsen oven i det aftalte beløb! Hvor jeg fra starten havde spurgt hende flere gange om hvad jeg skulle betale dem... Mit spørgsmål lyder derfor på om jeg ikke kan skrive følgende til dem: Brev 4: Krav om annulering af aftale ---------------------- eller kan jeg komme ud af aftalen på anden vis hurtigt! ? Håber virkelig på et godt svar, på forhånd tak. vh lasse voss |
Det er svært at rådgive dig, når vi ikke har set kontakten. Du har vel forhåbentlig læst den igennem inden du skrev under og ikke bare stolet på hendes ord.
Upload kontrakten eller send den pr. PM