Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Joomla vs Magento ?

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Abdul, mange tak for dit svar :)

Jeg er ret sikker på at jeg vælger SmartWeb når tiden kommer. Jeg kan ikke se hvad SmartWeb er bygget på, altså om det er Magento eller noget helt andet - det syntes jeg ikke fremgår af deres side. Men i deres pakke på 299 kr pr måned, ser det ud til at man får hosting med, det håber jeg meget, ellers begynder det at løbe op, hvis jeg også skal ud og finde en host.

En ting jeg er lidt i tvivl om - Til den pris vil jeg næsten tro at SmartWeb ejer ens webshop, forstået på den måde, at jeg vel ikke kan downloade hele shoppen efter noget tid, og så tage den over på et andet webhotel - det gætter jeg på at man ikke kan, eller måske tager jeg fejl ?

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Fra Esbjerg
Tilmeldt 27. Apr 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :

SmartWeb kunne godt tyde på, at det er en magento-løsning.  Men 299 kr er vel ikke inkl. betalingsløsning? Længere ned står der noget med Nets som tillægsmodul hvor man betaler xxx kr pr måned for betalingsløsningen. 

Personligt tænker jeg, at eWire + Magento må være den billigste løsning. Jeg har dog engang hørt rygte om, at eWire sender en sms/mail om oprettelse i eWire (reklame, ikke påkrævet). Ved dog ikke om det holder stik. eWire er ellers ret billig betalingsløsning hvor alt er inkl. gateway og indløsningsaftale. 

Og ja, SmartWeb kunne godt ligne noget hvor du ikke bare kan downloade løsningen. Det må du nok spørge dem om. 

Jeg tror du skal prøve at tegne de forskellige løsninger og skrive udgifterne pr måned, for at se hvad der er bedst og billigst. 

Løsning A) Joomla+Virtuemart+eWire

Løsning B) Joomla+Virtuemart+ePay/QuickPay+Nets/Teller

Løsning C) Joomla+Virtuemart+Paypal Erhvervskonto

Løsning D) Magento+eWire 

Løsning E) Magento+ePay/QuickPay+Nets/Teller

Løsning F) Magento+Paypal Erhvervskonto 

Løsning G) SmartWeb+Nets

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)