Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilke linkkataloger er de vigtigste?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 16. Dec 13
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 07:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er i øjeblikket igang med SEO-arbejde på min side Taskeforum. Jeg har fået nogenlunde styr på DC, og er gået igang med linkbuilding. Det er ikke noget, jeg har den store erfaring med, og jo mere jeg søger på google, jo mere forvirret bliver jeg Confused

Umiddelbart kan jeg læse mig frem til, at det er en god ide at tilmelde sin side til linkkataloger, hvis man husker at varierer den tekst, man skriver ved tilmelding. Det jeg har svært ved, det er simpelthen at gennemskue, hvilke linkkataloger, der er de vigtigste.

Er der en rar SEO Amino, der kan fortælle mig, hvilke linkkataloger, jeg som minimum bør tilmelde min side til?

På forhånd mange tak 

Taskeforum.dk 

Anmeldelser, nyheder, inspiration og daglig blog om tasker.

Fra Horsens
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 300
Fra  Produkt-Guiden.dk Skrevet kl. 07:35
Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 07:58

Hej du

Når du står inde på et link katalog så læg mærke til hvornår der sidste gang har været et link tilføjet. Hvis der var et nyt link tilføjet i går eller i dag, så er det med stor sandsynlighed aktivt.

Hvis det er aktivt, så er det i de fleste tilfælde OK.

Fra København
Tilmeldt 21. Sep 07
Indlæg ialt: 207
Fra  BizzBuzz Skrevet kl. 08:48
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej, linkkataloger har ikke nogen særlig SEO værdi, så lad være med at bruge for meget tid på det.

Istedet kan du tilmelde dig Google Places og få citations i de lokale databaser. Læs denne artikel fra SEOanalyst. Jeg kan se at du har lavet en guide til om, hvordan m an gennemskuer at en taske er ægte. Det er supergodt, og jeg ville fokusere på at få links til den guide. Der må være en del sites, som helt sikkert ville synes det var relevant.

Christopher

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 12:25

Christopher Hofman:

Hej, linkkataloger har ikke nogen særlig SEO værdi, så lad være med at bruge for meget tid på det.

Istedet kan du tilmelde dig Google Places og få citations i de lokale databaser. Læs denne artikel fra SEOanalyst. Jeg kan se at du har lavet en guide til om, hvordan m an gennemskuer at en taske er ægte. Det er supergodt, og jeg ville fokusere på at få links til den guide. Der må være en del sites, som helt sikkert ville synes det var relevant.

Christopher

Yes

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1147
Skrevet kl. 10:35
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Her får du lige nogle ekstra ideer at arbejde videre med.

1. Skriv en engelsk artikel med dit link i og submit den her http://handbagdujour.com/2006/02/contribute-write-for-us/ 

2. lav en youtube video og hide den på youtube hvor du slicer en fake louis vitton taske op.

3. embed den der hidden video på din side.

4. skriv til alle danske og udenlandske forhandlere af tasker/luksus tasker og bed dem om et link til din "spot a fake artikel"

det var så mine 7 cent.

Tilmeldt 16. Dec 13
Skrevet kl. 08:12

Lurks in the dark:

Her får du lige nogle ekstra ideer at arbejde videre med.

1. Skriv en engelsk artikel med dit link i og submit den her http://handbagdujour.com/2006/02/contribute-write-for-us/ 

2. lav en youtube video og hide den på youtube hvor du slicer en fake louis vitton taske op.

3. embed den der hidden video på din side.

4. skriv til alle danske og udenlandske forhandlere af tasker/luksus tasker og bed dem om et link til din "spot a fake artikel"

det var så mine 7 cent.

1000 tak for de super gode ideer :-) Dem vil jeg gå helt klart gå videre med!

Taskeforum.dk 

Fra Odder
Tilmeldt 10. Nov 12
Indlæg ialt: 414
Fra  Kingbo Skrevet kl. 08:50

Og brug din Amino signatur til noget, nu når du alligevel kan bruge den, der lægger pt 27 backlinks og venter på at komme afsted til din side.

Brug Læsø Saltcare Creme til irriteret, tør eller kløende hud. Køb den billigt her nu.

Tilmeldt 16. Dec 13
Skrevet kl. 09:02

Kingbo:
Og brug din Amino signatur til noget, nu når du alligevel kan bruge den, der lægger pt 27 backlinks og venter på at komme afsted til din side.

Sådan :-)

Taskeforum.dk 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 8. Jun 11
Indlæg ialt: 251
Skrevet kl. 12:31

Brug også gerne Google+ for at få noget "hype" omkring din side.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)