Jeg er i øjeblikket igang med SEO-arbejde på min side Taskeforum. Jeg har fået nogenlunde styr på DC, og er gået igang med linkbuilding. Det er ikke noget, jeg har den store erfaring med, og jo mere jeg søger på google, jo mere forvirret bliver jeg
Umiddelbart kan jeg læse mig frem til, at det er en god ide at tilmelde sin side til linkkataloger, hvis man husker at varierer den tekst, man skriver ved tilmelding. Det jeg har svært ved, det er simpelthen at gennemskue, hvilke linkkataloger, der er de vigtigste.
Er der en rar SEOAmino, der kan fortælle mig, hvilke linkkataloger, jeg som minimum bør tilmelde min side til?
Når du står inde på et link katalog så læg mærke til hvornår der sidste gang har været et link tilføjet. Hvis der var et nyt link tilføjet i går eller i dag, så er det med stor sandsynlighed aktivt.
Hvis det er aktivt, så er det i de fleste tilfælde OK.
Hej, linkkataloger har ikke nogen særlig SEO værdi, så lad være med at bruge for meget tid på det.
Istedet kan du tilmelde dig Google Places og få citations i de lokale databaser. Læs denne artikel fra SEOanalyst. Jeg kan se at du har lavet en guide til om, hvordan m an gennemskuer at en taske er ægte. Det er supergodt, og jeg ville fokusere på at få links til den guide. Der må være en del sites, som helt sikkert ville synes det var relevant.
Hej, linkkataloger har ikke nogen særlig SEO værdi, så lad være med at bruge for meget tid på det.
Istedet kan du tilmelde dig Google Places og få citations i de lokale databaser. Læs denne artikel fra SEOanalyst. Jeg kan se at du har lavet en guide til om, hvordan m an gennemskuer at en taske er ægte. Det er supergodt, og jeg ville fokusere på at få links til den guide. Der må være en del sites, som helt sikkert ville synes det var relevant.