Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google juice ekspert søges

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 13. Jul 12
Indlæg ialt: 40
Fra  brugbarhed.nu Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en kunde, der ønsker en slags garanti for at hans google juice / pagerank bevares efter jeg har lavet en ny hjemmeside til ham.

Jeg kan jo prøve at bevare url'sne, men nu er det html-sider, og hvis den nye løsning bliver wordpress kan de jo ikke blive helt identiske. Hvordan vil eksperterne gøre deres ypperste?

VH Tobias

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Tobias Uldall-Espersen:

Jeg har en kunde, der ønsker en slags garanti for at hans google juice / pagerank bevares efter jeg har lavet en ny hjemmeside til ham.

Jeg kan jo prøve at bevare url'sne, men nu er det html-sider, og hvis den nye løsning bliver wordpress kan de jo ikke blive helt identiske. Hvordan vil eksperterne gøre deres ypperste?

VH Tobias

Hvis ikke urls bliver identiske, vil der blive mistet noget juice uanset hvad. 

ud over det er det nu muligt at få en extention på ALLE sider på en WP løsning. se fx her:

http://www.introsites.co.uk/wordpress/html-on-pages-plugin.html

Om pluginet stadig virker, aner jeg faktisk ikke, men det er værd at prøve... det eneste du så skal gøre er at gå under permalinks og skrive fx /%postname%.html, og yderligere på siders url huske at skrive .html i urlen.

så har alle sider og indlæg html som endelse.

Ved dog ikke om det dækker det du skal bruge, og i så fald skal du jo 301 redirecte de gamle sider, til deres nye placering, og det kan du læse mere om her:

http://kim-tetzlaff.dk/redirect-guiden-php-vhost-htaccess.html

MVH Kim Tetzlaff

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Odense
Tilmeldt 27. Aug 12
Indlæg ialt: 100
Fra  redHOST APS Trendbazaar A/S Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim har svaret :-)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)