Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får jeg den ide jeg søger?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1118
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Long time no see!

Hej Amino,

Jeg står i den situation, at det stille og roligt er gået op for mig at webshops ikke siger mig det helt store, efter at have prøvet at starte et par stykker, er interessen bare dalet ned af. Jeg søger noget helt andet, noget som jeg håber i kan hjælpe mig på vej til!

Jeg er af person meget glad for at hjælpe andre, være der for andre, snakke med folk og generelt bare gøre noget godt for folk! Derfor havde jeg i tankerne, om et slags konsulent/serviceydelse som jeg kunne sælge til personer - det er bare mere hvad! Jeg synes selv at psykologi/filosofi er spændende, men samtidig er jeg også ret vild med økonomi. Af en ung alder vil jeg sige jeg har en del livserfaring i forhold til andre unge, grundet min store Iværksætter spirit. Jeg er drevet af at udrette noget! Jeg har gået i et år hvis ikke mere om at kunne komme på en ide til hvad jeg kunne gøre som kunne være af en form for serviceydelse/konsulent arbejde.  Jeg har været meget inspireret af det at kunne f.eks. hjælpe gamle mennesker med IT, eller kunne købe varer ind for dem! Det er bare blevet lavet, jeg vil gerne ud over ramperne på en eller anden måde… Starte med at slå mig fast og få en god kundegruppe i Struer og Holstebro omegn - hvis i kan følge mig!

Nogle som kunne have nogen ideer?

Bedste hilsner

Mads Grønning

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 19:40