Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udviklere på Filippinerne

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 1. Sep 06
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har idag 2 programmører fra Pakistan, som jeg egentlig har været glade for, men i det sidste halve år har de været væk i længere perioder og kommunikationen har været forholdsvis dårlig. Så jeg overvejer at prøve nogle nye og har hørt meget godt om at finde nogle fra Filippinerne i stedet for fra de asiatiske lande. Har nogle her gode erfaringer med udviklere derfra? Hvad er lønnen sådan omtrent og hvordan kommer man I kontakt med "de rigtige"? Forudsat jeg ender med at finde nogle nye er det 2 personer på fuld tid, som skal arbejde på samme projekt i flere år.

Tilmeldt 6. Jan 14
Indlæg ialt: 52
Fra  Psoriasis behandling der virker Skrevet kl. 15:22

Hej

Jeg har også benyttet folk fra Filippinerne, men de har ikke lige tid på nuværende tidspunkt, da de arbejder hårdt på at komme sig efter de sidste naturkatastrofer der har været der. Så måske du skulle vente lidt med at søge der. Folk fra Filippinerne er MEGET pligtopfyldende og seriøse, ihvertilfælde dem jeg har været i kontakt med, og jeg snakker ikke dansker der er flyttet derud, jeg snakker om de indfødte.

Lider du af Psoriasis? Så brug en mild shampoo som effektiv psoriasis behandling

Tilmeldt 1. Sep 06
Skrevet kl. 15:24

Ahh ja det kan du have helt ret i. Det du siger er også det jeg kan læse mig frem til mange andre steder. For mig gør det ikke noget at det ikke går så hurtigt eller at kvaliteten er ligesom en dansk udvikler. Men det vigtigste er at man overholder de ting man bliver enige om. Så kan man i fællesskab sørge for at projektet ender der hvor det skal. Vi har også en dansk udvikler på projektet, så en form for kvalitetssikring kan vi selv lave.

Hvad har hyren været? Mit budget er nemlig ret fast

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 15:26

Morten Hjort:
Så jeg overvejer at prøve nogle nye og har hørt meget godt om at finde nogle fra Filippinerne i stedet for fra de asiatiske lande.

Hvis du ikke vil have nogle udviklere fra Asien skal du nok ikke have nogle fra Filippinerne, eftersom Filippinerne jo ligger i Asien :-)

Tilmeldt 1. Sep 06
Skrevet kl. 15:27

OK min fejl. Men tænkte umiddelbart at de ikke skal være fra Indien og Pakistan

Tilmeldt 6. Jan 14
Fra  Psoriasis behandling der virker Skrevet kl. 15:29

Prøv at besøge freelancer.com, og se i deres afsluttet projekter, der kan du få en ide om hvad arbejdslønnen er.

Lider du af Psoriasis? Så brug en mild shampoo som effektiv psoriasis behandling

Tilmeldt 6. Jan 14
Fra  Psoriasis behandling der virker Skrevet kl. 15:33

Morten Hjort:
Men tænkte umiddelbart at de ikke skal være fra Indien og Pakistan

Det kan jeg godt forstå, de er ikke altid lige nemme at danse med, taler af bitter erfaring :-(

Tilmeldt 1. Sep 06
Skrevet kl. 15:37

Ja jeg må desværre nok sige det samme her. Kørte ellers godt i et par år, men det sidste halve år har været rodet. 

Jeg har tidligere tjekket på Freelancer, men synes det er svært at gennemskue projekternes længde og størrelse. Når jeg søger rundt andre steder svinger priserne ekstremt meget (fra 200-3000$ pr måned). 

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 15:42

Morten Hjort:

Ja jeg må desværre nok sige det samme her. Kørte ellers godt i et par år, men det sidste halve år har været rodet. 

Jeg har tidligere tjekket på Freelancer, men synes det er svært at gennemskue projekternes længde og størrelse. Når jeg søger rundt andre steder svinger priserne ekstremt meget (fra 200-3000$ pr måned). 

Du kan følge med her:

http://www.amino.dk/forums/t/217727.aspx

En af dagene besvarer jeg spørgsmålet om hvordan vi har fundet vores ekstremt gode freelancere, og kommer med råd til hvordan andre kan gøre det samme.

Tilmeldt 1. Sep 06
Skrevet kl. 15:43

Tak det vil jeg gøre!

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)