Hej Aminoer Ha´ et super 2014! |
Hej Thomas,
Jeg har ikke umiddelbart et spørgsmål, men vil bare lige ønske tillykke med jeres jubilæum!
Med venlig hilsen
Tommy
Hej Aminoer Ha´ et super 2014! |
Hej Thomas, Jeg har ikke umiddelbart et spørgsmål, men vil bare lige ønske tillykke med jeres jubilæum! Med venlig hilsen Tommy |
Hej Thomas Fin måde at fejre jubilæum på. Jeg vil gerne vide noget om følgende: Hvordan sikrer I som dygtige webdesignere, at den samlede kommunikation på en ny webside er målrettet og professionel? Venlig hilsen Hans Stokholm Kjer |
@Tommy - Mange tak :-) @Hans - Gode spørgsmål, dem glæder jeg mig til at besvare. @Alle - keep em coming :-) |
Jeg vil gerne støtte op om det spørgsmål du næsten selv stillede. Hvad med kundekontakt? hvordan foregik dette? Gode fif fiduser? Og tillykke med de 4 år og held og lykke fremadrettet. |
Ønsker du større synlighed online? Invester i Søgeoptimering her!!
Hej Thomas Stort tillykke med jeres jubilæum! Jeg er faktisk nysgerrig efter at høre hvorledes I har gjort brug af outsourcing. Hvilke opgaver har I primært outsourcet og hvordan fandt I frem til de rigtige leverandører? Mvh |
Tillykke med jubilæet. :) De spørgsmål jeg ville stille, er allerede blevet stillet. Jeg ser frem til at læse svarene. |
Jeg hjælper virksomheder med at sælge mere ved at arbejde med online markedsføring. Se mere på https://asento.dk/
Samme spørgsmål her: hvordan har I fundet de folk I arbejder sammen med idag og hvilke ting skal man være obs på? |
Smart måde at skaffe data til en artikel :) Som jeg vil glæde mig til at læse, allerede er der stillet gode spørgsmål, så jeg ville bare sige tillykke, med 4 års dagen ;) |