Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

penge ud af vinduet - fragten skal hæves...

Side 8 ud af 8 (75 indlæg)
Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Mar 06
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg tænker, det må være på tide med en lille status på den højere porto Smile

Og jeg har kun positive tilbagemeldinger: Vi sælger det samme som før jul, vi har stadig en god balndning af de der små-ordrer på "et par strømper" og de helt store, som bære præg af at hele garderoben skal udskiftes, og der er faktisk ingen af vores danske kunder, der har kommenteret fragtprisen.

Vores stamkunder holder ved, ser det ud til - de ved jo hvad de får hos os, og der er ingen af dem, der ser ud til at have bemærket noget Smile - der er selvfølgelig enkelte nye kunder, der ringer eller mailer og spørger, om vi sender som brev, men dem forklarer vi så, hvad lovgivningen siger vedr. ansvar for pakken, og så accepterer de faktisk alle som én, at de skal betale pakkeporto.

Den mest sporbare effekt på den højere porto er helt klart, at vi har langt flere kunder i Københavnsområdet, der selv kommer og henter deres bestillinger i butikken - men det har jo så vist sig at være positivt for os, da vi ofte sælger lidt mere, når de alligevel er der. Og mange af dem vælger at komme igen, når først de har fundet ud af hvor nemt det er at komme ind til os Big Smile

De eneste utilfredse kunder, vi har bemærket, er faktisk de norske... Men de er lidt et kapitel for sig, da de generelt er tilbudsryttere - og så vil de have alt sendt pakket ind som "privat" gave mv. for at undgå tolden... så i virkeligheden koster de penge fremfor at vi tjener på dem, så der har vi måttet være benhårde. Ærgeligt, men vi har besluttet at være konsekvente på det her område.

Og hjemme i firmaet: Ja der glæder vi os over, at vi har fået nedbragt en omkostning Wink

Tilmeldt 17. Mar 10
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 21:44

Hej Jimmy

Jeg er ved at starte pakkefirma op i danmark og er lidt interesseret i at høre om de kr. 49,- er ex. moms?

Med venlig hilsen

Rikwin Jakobsen

Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 557
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 23:11

Malabanka:

Nu ved jeg ikke om der er noget jeg har misset undervejs, men hvorfor er det billigere i porto at sende til en firmaadresse fremfor til privaten?

Firma er en erhvers adresse, og derfor er det bare billigere og få leveret til erhvers adresser

Handel med varepartier via Trademen

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 23:13

Kc:
Firma er en erhvers adresse, og derfor er det bare billigere og få leveret til erhvers adresser

KC tjek lige trådens dato - nu skal du vist have en lur Big Smile

Køb ren argan olie her

Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 557
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 23:17

Lagersalg123 - JEN:

Kc:

KC tjek lige trådens dato - nu skal du vist have en lur Big Smile

aarg jan :-(

Der var åbenbart en anden der havde svaret her i dag, så den var kommet op igen.

Men, jeg vil så smutte i seng ;-)

Handel med varepartier via Trademen

Side 8 ud af 8 (75 indlæg)