Jeg tænker, det må være på tide med en lille status på den højere porto Og jeg har kun positive tilbagemeldinger: Vi sælger det samme som før jul, vi har stadig en god balndning af de der små-ordrer på "et par strømper" og de helt store, som bære præg af at hele garderoben skal udskiftes, og der er faktisk ingen af vores danske kunder, der har kommenteret fragtprisen. Vores stamkunder holder ved, ser det ud til - de ved jo hvad de får hos os, og der er ingen af dem, der ser ud til at have bemærket noget Den mest sporbare effekt på den højere porto er helt klart, at vi har langt flere kunder i Københavnsområdet, der selv kommer og henter deres bestillinger i butikken - men det har jo så vist sig at være positivt for os, da vi ofte sælger lidt mere, når de alligevel er der. Og mange af dem vælger at komme igen, når først de har fundet ud af hvor nemt det er at komme ind til os De eneste utilfredse kunder, vi har bemærket, er faktisk de norske... Men de er lidt et kapitel for sig, da de generelt er tilbudsryttere - og så vil de have alt sendt pakket ind som "privat" gave mv. for at undgå tolden... så i virkeligheden koster de penge fremfor at vi tjener på dem, så der har vi måttet være benhårde. Ærgeligt, men vi har besluttet at være konsekvente på det her område. Og hjemme i firmaet: Ja der glæder vi os over, at vi har fået nedbragt en omkostning |
Hej Jimmy
Jeg er ved at starte pakkefirma op i danmark og er lidt interesseret i at høre om de kr. 49,- er ex. moms?
Med venlig hilsen
Rikwin Jakobsen