Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mine adsense reklamer virker ikke

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 24. Jun 12
Indlæg ialt: 55
Fra  Forkoelelsessaar.dk Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude. 

Jeg har seriøse problemer med mit Adsense. Jeg har en hjemmeside sat op gennem Wordpress og en funktionel Adsense konto.

Men når jeg sætter mine Adsense annoncer ind i min tekst, så kommer de 9 ud af 10 gange ikke frem på hjemmesiden. Det eneste der kommer frem på hjemmesiden er et større mellemrum mellem afsnittene i min tekst, dér hvor annoncen skulle have været. 

Jeg har ikke AdBlocker på siden, og jeg har fået det nogle af annoncerne til at virke, så det burde virke. Det giver ingen mening! 

Er der nogle, der har oplevet samme problem, eller kender en mulig løsning på problemet? 

mvh. Emil  

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Sætter du dine Google Adsense annoncer direkte ind i din teksteditor? Det er ikke måden at gøre det på.

Der er flere måder at få din kode ind på. Eksempelvis at sætte det hente det direkte i dit WordPress-tema eller sæt dem ind via en tekstblok i en Widget.

Koden du får her er JavaScript og en sådan bliver af sikkerhedsmæssige årsager ofte ændret.
Eksempelvis har du også problemet når du sætter Google Analytics kode ind på den måde.

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 24. Jun 12
Indlæg ialt: 55
Fra  Forkoelelsessaar.dk Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit svar, Gita.

Nej, jeg sætter den ind i mit HTML. Det der hedder "Tekst" i Wordpress. 

Hvordan kan det være de bliver ændret af sikkerhedsmæssige årsager? 

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Emil Børsting Sørensen:
Nej, jeg sætter den ind i mit HTML. Det der hedder "Tekst" i Wordpress. 


Det var nu også det jeg mener med din editor :-) 

JavaScript kan lave mange "spændende" ulykker i de forkerte hænder. Derfor bliver den form for kode normal "stripped" når der bliver gemt og hentet data til databasen brugeren har med at gøre.  

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 24. Jun 12
Indlæg ialt: 55
Fra  Forkoelelsessaar.dk Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad vil du så foreslå, jeg gør i stedet? :-) 

Fra Aarhus
Tilmeldt 24. Jun 12
Indlæg ialt: 55
Fra  Forkoelelsessaar.dk Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har nemlig allerede en annonce sat ind gennem en tekstblok i min widget. Men jeg vil gerne have flere annoncer for at øge CTR - og nogle af disse tænker jeg skal være inde i teksten mellem afsnitttene, som det f.eks. er lykkes her efter Råd nummer 5 http://forkoelelsessaar.dk/gode-raad/ 

Jeg undrer mig over, at det virker der. Men den samme type annonce virker IKKE nogle andre steder.  

Tilmeldt 18. Mar 10
Indlæg ialt: 455
Fra  Cicoor Host & Saas ApS Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil foreslå at du finder et plugin til at styre dine Adsense annoncer. På http://articoli.dk kører jeg for eksempel et plugin der hedder AdSense Manager.

Jeg ved ikke om det kan opfylde dine behov men ellers er der flere at vælge imellem som du har finde på Wordpress officielle hjemmeside http://wordpress.org/plugins/

Jeg fik 227 bare ved at søge på adsense.

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 00:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har ikke sat for mange annoncer på samme side?

Er dit website godkendt eller har det været brugt før?

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 00:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du smider koden ind i editor, så kan du næsten sikkert som amen i kirken se at koden bliver ændret når du tjekker kildekoden på hjemmesiden. 

Hvis du bruger plugin, så er der et par problemstillinger, der er værd at være opmærksom på:
Meget kode bliver placeret i HTML'en vha JavaScript.
Mange plugins er fyldt med dårlig kode, som kan få hjemmesiden til at gå ned.
Nogle plugins til den slags, er så kreative at de indimellem sætter deres egen Adsense ind, så de tjener pengene. Hvis de ikke gør det i første ombæring gør de det nogengange efter en opdatering.

Det samme gælder mht links, som jo også nogengang bliver lavet så fedt at diverse stjernebloggere omtaler dem så de får links. Efter en opdatering sætter de links ind. Samme gælder med Adsense kode.  

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 24. Jun 12
Indlæg ialt: 55
Fra  Forkoelelsessaar.dk Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for de gode råd alle sammen. 

Erik Hamre: 
Min side er godkendt, for mit adsense virker nogen stedet - f.eks. i min Widget.

Gita Street:
Så jeg skal ikke sætte det direkte ind, og jeg skal ikke bruge plugin.
Hvad foreslår du så man gør i stedet? :-)  

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)