Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på redesignet webshop

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Vester Skerninge
Tilmeldt 12. Jun 08
Indlæg ialt: 514
Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har fornylig foretaget store ændringer på Kabelmix.dk ... Vi har fået helt nyt design og skiftet fra Dandomains shopplatform til Prestashop.

Jeg kunne rigtig godt tænke mig, at få noget feedback på shoppen - det kunne jo være, at vi havde overset et eller andet åbenlyst.

I finder shoppen her: www.kabelmix.dk

Håber på en masse interessant feedback.

mvh. Tobias :-)

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

En af de bedste webshops jeg længe har set. Et lille minus er dog lidt for mange valgmuligheder. Når samme produkt fås i forskellige længder er det ikke nødvendigt at liste alle længderne. Et produkt med valg af længde er nok. Så undgår man også DC.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Vester Skerninge
Tilmeldt 12. Jun 08
Indlæg ialt: 514
Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael,

Tak for de fine ord.

Det er et bevidst valg at have alle længder på varelisterne, da vi mener det skaber det bedste overblik over hvad sortimentet egentlig består af. Mht. DC problematikken, så havde vi allerede det problem på den gamle shop. På den nye shop er det dog muligt, at stille produktspørgsmål, disse produktspørgsmål, vil blive vist på varekortet når de er besvaret. Vi får en 2-3 spørgsmål om dagen, så der går lige et års tid før alle produkter er fyldt ud, men så skulle DC problematikken også være afværget.

mvh. Tobias

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Jan 14
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Tobias,

Din webshop ser rigtig professionel ud - godt arbejde!

Når jeg handler online kigger jeg altid efter trustpilot, og måske du kunne gøre mere opmærksom på dette.

I dit banner hvor du skriver 'Sikker E-handel', der kunne muligvis være en henvisning til trustpilot.

Vh Søren

Markedsføringspraktikant hos Doneco ApS / www.bogført.dk

 

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 6. Jan 14
Indlæg ialt: 52
Fra  Psoriasis behandling der virker Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er en flot webshop, med nogle gode farve valg, det få en til at slappe af i øjnene, lige som når man skal se film i Biografen :-)

Lider du af Psoriasis? Så brug en mild shampoo som effektiv psoriasis behandling

Fra Vester Skerninge
Tilmeldt 12. Jun 08
Indlæg ialt: 514
Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det betyder helt sikkert noget. Men vi opvejer, at vi hellere vil vise hele vores sortiment på varelisterne frem for at have varianter. Desuden er Google blevet langt bedre til ikke at straffe sider som det du henviser til. Problematikken er straks større, når samme tekst står på flere forskellige URL'er, hvilket vi forsøger at redde, ved at fylde på med produktspørgsmål, så de forskellige URL'er ikke har 100% identisk indhold.

Det er et klassisk problem på webshops med mange produkter af næsten samme slags. Vi kommer nok ikke 100% udenom DC, men vi prøver at finde et niveau som vi kan leve med :-)

Fra Vester Skerninge
Tilmeldt 12. Jun 08
Indlæg ialt: 514
Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Søren Nedergaard:

I dit banner hvor du skriver 'Sikker E-handel', der kunne muligvis være en henvisning til trustpilot.

Hej Søren,

Tak skal du have.

Bemærkede du ikke Trustpilot logoet oppe i topbaren? Måske skal det være i farver for rigtig at fange opmærksomheden...

Fra Esbjerg
Tilmeldt 15. May 13
Indlæg ialt: 91
Fra  Lund Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

TobiasB:

Vi har fornylig foretaget store ændringer på Kabelmix.dk ... Vi har fået helt nyt design og skiftet fra Dandomains shopplatform til Prestashop.

Jeg kunne rigtig godt tænke mig, at få noget feedback på shoppen - det kunne jo være, at vi havde overset et eller andet åbenlyst.

I finder shoppen her: www.kabelmix.dk

Håber på en masse interessant feedback.

mvh. Tobias :-)

Meget find og gennemført webshop. Jeg ser dog et par ting som kunne optimeres.

FORSIDEN:
De 3 bokse på forsiden "billede,lyd,computer kabler". Lad størrelsen på dem være den samme, ser ikke godt ud at boksen med billedekabler er lidt højere end de øvrige.

MENUEN I TOPPEN:
Forstår ikke meningen med at liste subkategorier 2 gange. Liste med billeder og liste uden billeder. Er spild af plads. Brug enten eller.

SØGEFUNKTIONEN:
Fed placering, dog savner jeg autocomplete, når den har sådan en markant placering. Så skriver jeg HDMi, finder den allerede produkter frem i søgeboksen, inden jeg har afsluttet min søgning. 

Fra Vester Skerninge
Tilmeldt 12. Jun 08
Indlæg ialt: 514
Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lund,

Tak skal du have :-)

Kan jeg få dig til at tjekke de 3 bokse på forsiden igen, har lige ændret et ord. Det er lidt forskelligt fra browser til browser om det står i 2 eller 3 linjer.

Menuen synes jeg personligt er meget smart, da jeg selv er til menu i listeform hvor andre mennesker måske er mere visuelle. Men det kan da være det bare mig og det måske skaber mere forvirring end det gavner.

Autocomplete: Det må jeg lige have programmøren til at se på :-)

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)