Hej Aminoer. Jeg studerer jura ved Københavns Universitet og min partner, Martin, studerer multimediedesign på KEA. Martin har nu lavet sit eksamensprojekt og businessplan omkring vores ide til et nyt koncept af en virksomhed der hovedsageligt består af en app og fik en flot 12'er. Han har oven i købet fået en sjælden tilladelse til, at arbejde på dette projekt i stedet for at finde praktikplads i en virksomhed som alle andre. Vi har en investor der gerne vil ligge 100.000 kr. således vi kan få udviklet appen og komme igang. MEN, vi vil hellere finde en samarbejdspartner, som er dygtig til at udvikle apps i Android og iOS. En samarbejdspartner som er iværksætter af sind og har mulighed for, at sætte ca. 2 mdr af til at arbejde på dette mod anpart naturligvis og på den måde få ligeså meget passion og hjerte med i det som os. Det vil naturligvis være oplagt at vedkommende fungerer som udvikler på appen fremover også. Appen skal groft sagt kunne det som DBA appen kan. Knap SÅ detaljeret, men groft sagt. Så er du en dygtig programmør eller kender du en som er skarp og godt kunne tænke sig at involvere sig i et nyt projekt, vil jeg MEGET gerne høre fra dig. Med venlig hilsen VJM |
Hej vjm1101
At finde en sådan partner er næsten umuligt. Personligt laver jeg ikke apps men alle der som du skriver er dygtige til at lave apps kan vælge og vrage mellem jobsne. Mit råd er at tage pengene og køb dig til det. Selv hvis du finder en er der ingen sikkerhed for at du får en bedre forretning ud af det. Hvis du vil finde en sådan partner skal du sælge dit projekt lidt bedre. At en eller anden underviser giver jer 12 betyder intet og noget lidt ligesom DBA sælger heller ikke. Du må give nogle argumenter for hvorfor en udvikler skal investere tid (og derved penge) i netop jeres projekt?