Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Azehosting vs Meebox

Side 1 ud af 5 (42 indlæg)
Fra Greve
Tilmeldt 30. Jun 11
Indlæg ialt: 221
Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Tjek min personlige side, hvor mine fotografier kan ses: Alexanderleo

Fra Roskilde
Tilmeldt 10. Jun 13
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 11:09

Det kommer an på hvad dine behov er. F.eks får du mere trafik hos Meebox. AzeHosting garanterer kun en oppetid på 99 % over et år. Derudover har de kun ugentlige backups hos AzeHosting.

Jeg har ikke personlig erfaring med AzeHosting, og Meebox kender jeg lidt til, dog ikke meget.

Tilmeldt 6. Jan 14
Indlæg ialt: 52
Fra  Psoriasis behandling der virker Skrevet kl. 13:59

Jeg kender intet til azehosting, men kender meebox fra at have været kunde der i mange år, og det fungerer perfekt, samt er deres kundeservice den bedste jeg har oplevet.

Lider du af Psoriasis? Så brug en mild shampoo som effektiv psoriasis behandling

Fra Greve
Tilmeldt 30. Jun 11
Skrevet kl. 16:07

Jeg er også kunde hos Meebox lige nu, men Azehosting har 50% rabat på alt, så derfor jeg overvejer at skifte. Jeg kan dog se Azehosting lover en oppetid på 99,7 %?

Fra København
Tilmeldt 17. Sep 08
Indlæg ialt: 207
Fra  TrustNorth Skrevet kl. 16:28
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hej Alexander,

Jeg har et par webhoteller (professionelle) hos Meebox, og jeg er på vej væk fra dem. De leverer desværre på ingen måde en hastighed der er tilfredsstillende hvis du når op på en vis volumen af brugere.

Men det er jo fuldstændig afhængigt af hvad du skal bruge din hjemmeside til. Eksempelvis har YouTube.com kontra MSN.com ganske forskellige behov, selvom de begge har voldsomt meget trafik. 

TrustNorth.org - dansk udvikling af danske ideer.

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 16:37
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 2 person

Jeg var gået med Azehosting da de lader til at være opdateret med deres software (se MySQL versionerne) og de er ubegrænsede i forhold til forskellige typer konti, databaser, etc.

Jeg tror næppe du vil kunne opleve forskellen på 99,7 og 99,9 procents oppetid - og i øvrigt skal du ikke stole på de tal uden selv at kontrollere disse (eksempelvis via Pingdom).

Medmindre du har grund til at tro du glider over de 400GB trafik pr. måned (hvilket alligevel er en del) er det bestemt det mindste du bør fokusere på.

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Fra København
Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 539
Skrevet kl. 20:49

Alexander:

Hejsa.

Lige nu står mit valg mellem Azehosting og Meebox. Jeg kigger på deres mindste pro hotel, som koster 99 kr./md hos hver.

Som jeg læser det får man mere for pengene hos Azehosting eller er jeg forkert på den?

Meebox: http://meebox.net/da/webhoteller/professionelt-webhotel/

Azehosting: http://azehosting.net/pro-hosting/pro-15gb/

Der er fx. mere ram til rådighed hos Azehosting samt gratis dedikeret IP + SSL.

Du skal selvfølgelig vælge Meebox. :-)

Mht. RAM, så er det ikke helt korrekt. Du får samme mængde tilgængelig RAM begge steder. Der er forskel på "tilladt RAM forbrug" og "PHP memory limit", som jeg går ud fra du er blevet forvirret af. 

Dan Storm:

Jeg var gået med Azehosting da de lader til at være opdateret med deres software (se MySQL versionerne) og de er ubegrænsede i forhold til forskellige typer konti, databaser, etc.

Jeg tror næppe du vil kunne opleve forskellen på 99,7 og 99,9 procents oppetid - og i øvrigt skal du ikke stole på de tal uden selv at kontrollere disse (eksempelvis via Pingdom).

Medmindre du har grund til at tro du glider over de 400GB trafik pr. måned (hvilket alligevel er en del) er det bestemt det mindste du bør fokusere på.

Jeg vil våge at påstå, at det er et meget, meget tyndt grundlag at vælge den ene udbyder kontra den anden, baseret på om de kører MySQL 5.1 eller MySQL 5.5.
Ligesom trafik, så skulle der også gerne være mere end rigeligt i vores pakke af både e-mail konti, FTP konti, databaser mv. :-)

Kenneth Jensen:

Jeg har et par webhoteller (professionelle) hos Meebox, og jeg er på vej væk fra dem. De leverer desværre på ingen måde en hastighed der er tilfredsstillende hvis du når op på en vis volumen af brugere.

Jeg er rigtig ked af at høre, at du har haft en uheldig oplevelse hos os. Det håber jeg, at vi kan få en chance til at kigge nærmere på, så at vi kan finde en løsning til dig. Men det er helt korrekt, at et webhotel vil have begrænsninger, når man opnår en vis volumen. Og det er meget forskelligt, og afhænger meget af hvor tungt et website man har.

Vi har mange meget velbesøgte hjemmesider, hvor et professionelt webhotel sagtens kan klare presset. Men desværre, så er nogle hjemmesider tungere end andre og kræver derfor også flere ressourcer. Typisk et større forum eller en større webshop.

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 21:04

Kenneth Jensen:

Hej Alexander,

Men det er jo fuldstændig afhængigt af hvad du skal bruge din hjemmeside til. Eksempelvis har YouTube.com kontra MSN.com ganske forskellige behov, selvom de begge har voldsomt meget trafik. 

Uden er at være direkte utilfreds, så mener jeg også at hastigheden bestemt ikke er bedre end andre steder plus at jeg ofte oplever at de prøver at lyde somom, at de problemer man skriver om slet ikke ligger hos dem, måske de kan få nye kunder med på den tro, men når jeg siger der er en fejl har jeg ofte kontrolleret den både forfra og bagfra så holder den med, at kontrollere lige du har net derhjemme først.
Fra Greve
Tilmeldt 30. Jun 11
Skrevet kl. 21:12

Men som sagt er de jo meget ens. Så er det klart den dedikerede IP samt SSL certifikat, som tiltaler meget.
Jeg må dog lige ligge hovedet i blød. 

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 21:23
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Alexander:

Men som sagt er de jo meget ens. Så er det klart den dedikerede IP samt SSL certifikat, som tiltaler meget.
Jeg må dog lige ligge hovedet i blød. 

Det kan være en fordel med dedikerede IP adresse, så undgå man den mailserver man benytter bliver blacklisted fordi den bruges af andre, det sker jævnligt hos meebox
Side 1 ud af 5 (42 indlæg)