Du skal selvfølgelig vælge Meebox. :-)
Mht. RAM, så er det ikke helt korrekt. Du får samme mængde tilgængelig RAM begge steder. Der er forskel på "tilladt RAM forbrug" og "PHP memory limit", som jeg går ud fra du er blevet forvirret af.
Jeg var gået med Azehosting da de lader til at være opdateret med deres software (se MySQL versionerne) og de er ubegrænsede i forhold til forskellige typer konti, databaser, etc.
Jeg tror næppe du vil kunne opleve forskellen på 99,7 og 99,9 procents oppetid - og i øvrigt skal du ikke stole på de tal uden selv at kontrollere disse (eksempelvis via Pingdom).
Medmindre du har grund til at tro du glider over de 400GB trafik pr. måned (hvilket alligevel er en del) er det bestemt det mindste du bør fokusere på.
Jeg vil våge at påstå, at det er et meget, meget tyndt grundlag at vælge den ene udbyder kontra den anden, baseret på om de kører MySQL 5.1 eller MySQL 5.5.
Ligesom trafik, så skulle der også gerne være mere end rigeligt i vores pakke af både e-mail konti, FTP konti, databaser mv. :-)
Jeg har et par webhoteller (professionelle) hos Meebox, og jeg er på vej væk fra dem. De leverer desværre på ingen måde en hastighed der er tilfredsstillende hvis du når op på en vis volumen af brugere.
Jeg er rigtig ked af at høre, at du har haft en uheldig oplevelse hos os. Det håber jeg, at vi kan få en chance til at kigge nærmere på, så at vi kan finde en løsning til dig. Men det er helt korrekt, at et webhotel vil have begrænsninger, når man opnår en vis volumen. Og det er meget forskelligt, og afhænger meget af hvor tungt et website man har.
Vi har mange meget velbesøgte hjemmesider, hvor et professionelt webhotel sagtens kan klare presset. Men desværre, så er nogle hjemmesider tungere end andre og kræver derfor også flere ressourcer. Typisk et større forum eller en større webshop.