Kære Aminoer, På grund af et nyt projekt som kræver al min tid, vil jeg gerne sælge min webshop www.covertilipadair.dk. Webshoppen har været online i 3 måneder og har rigtig fine besøgstal og ok omsætning for et helt nyt projekt. Sitet har haft 1.242 unikke besøg og 3.985 sidevisninger med de følgende gennemsnitsplaceringer på Google’s organiske indeks: ”ipad air cover” gennemsnitsposition 6,9 med 2.500 visninger i december og en 8% CTR ”cover til ipad air” gennemsnitsposition 7,4 med 2.000 visninger i december og en 8% CTR Konceptet har hele tiden været at opbygge covertilipad.dk på den samme måde for at udvide sortimentet til at inkludere covers til alle iPads, men et andet projekt tager som sagt al min tid. Det som jeg sælger er: - www.covertilipadair.dk – Webshoppen (indholdet) + domænet - www.covertilipad.dk – Domænet hvortil den eksisterende iPad Air webshop kan kopieres og udvides. - Logoet som jeg har fået designet (flere formater) - Et mindre lager af 7 covers af mærkerne Targus og Kensington (indkøbsværdi af 1.250) - Bonus domæner som passer fint ind i konceptet: Covertiliphone5.dk, Coveriphone5.dk, Tastaturtilipadair.dk, Ipadaircover.dk Ekstra info: - Covertilipadair er bygget på Wordpress og Woocommerce. - Der ligger stor værdi i domænerne samt de SEO ændringer jeg har lavet til shoppen – De sørger for en god placering og gode besøgstal. - Der er ingen faste omkostninger (udover omkostninger for din hostingaftale). - Jeg bruger Ewire som betalingsgateway, dog beholder jeg denne aftale selv – Men du kan nemt tegne en lignende aftale til en engangspris af 395,- http://www.ewire.dk/dk/erhverv/ewire-business-light.aspx - Leverandører er pt. 3 danske IT distributører og jeg vil gerne hjælpe køber med at angive en ansøgning til at blive forhandler hvis ønsket. Mit prisforslag er 10.000,- Dog ønsker jeg, at få shoppen solgt nu og derfor vil jeg gerne lade folk byde på den. Bud skal ske over pb, mail, eller telefon. Er det noget for dig? Venlig hilsen, Travis Campbell 2138 8706 |
Hejsa,
Her er en lille Update til www.covertilipadair.dk's placering på Google's index. Husk, dette vil kun være bedre med brug af domænerne covertilipad.dk samt covertiliphone5.dk.
Nedenunder billedet er fra Google's Webmaster Tools og viser de top 5 søgninger fra de sidste 2 uger. Giv et bud!
Mvh,
Travis
info@covertilipad.dk
2138 8706