Hejsa igen folkens!
Se nu løb jeg jo panden mod en mur!
Jeg står jo desværre i den situation at jeg er registreret i RKI grundet tvangsauktion på et hus for snart 5år siden (så ja den løber snart ud, men der går desværre lige 7mdr endnu)
Problemet ligger nu i, at de banker jeg har snakket med ikke vil oprette konto, på trods af jeg fortæller dem jeg ikke har brug for lån, kredit, kort eller lign, bare en alm konto pengene kan gå ind på, samt min kæreste kan kautionere.. alle løber skrigende væk!
Det er jo forståeligt nok eftersom det er selvforskyldt, og man står som dårlig betaler.. problemet er bare, at jeg ikke mangler penge.. jeg vil ku betale 1500-2000,- til firmakontoen både her og nu, og ellers hver månede hvis det skulle være, uden det vil gå ud over min privatøkonomi
Hvordan filan klarer jeg den her ?
Jeg har faktisk en aftale i hus med leverandør, tilbud på erhvervsforsikringer, samt websiden er snart færdig.. mangler nu kun ansøgning om CVR nummer og den forbandet bankkonto, og så kan jeg begynde..
Håber i kan hjælpe mig, da det er en møg irriterende situation at stå i nu når det hele er klar, og jeg ikke lige har tænkt over den slags :(
EDIT : Glemte lige at informere jeg går med IVS i tankerne! Men som jeg kan se nu, behøver jeg ikke oprette nogen konto hvis jeg vælger enkeltmandsvirksomhed i stedet, så måske det skulle overvejes!
Mvh