Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er der nogen her der kender "seogroup"

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 3. May 07
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :

De laver som navnet indikerer søge optimering.

Er interesseret i om nogen kender til firmaet og/eller deres arbejde. www.seogroup.dk

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

morsmaling:
Er interesseret i om nogen kender til firmaet og/eller deres arbejde.

Så vidt jeg kan se er de etableret i november måned, så (med mindre jeg tager fejl) det er nok småt med referencer.

seogroup.dk er registreret af ProvisionMedia ApS, men de skriver at de er datterselskab af Commercial Group ApS (begge dele er sandsynligvis rigtigt). Derudover skriver de at de har over 1200 kunder, og 30 ansatte. Ved en hurtig søgning har jeg svært ved at få bekræftet de tal da det som sagt ser ret nyt ud, men det lyder ret voldsomt..

Jeg er ikke voldsomt imponeret over onsite seo på deres egen side, men det er selvfølgelig heller ikke det vigtigste. Man skal passe på med at dømme, så det vil jeg lade være med. Men generelt findes der mange seo-cowboys, hvis største force er at sende fakturaer ud.. :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 3. May 07
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar, det er jo netop det med fakturaerne, man er lidt nervøs for.

ref. ok-serviceudlejning.dk og dixiegrey.dk

Kan du evt. se om det er i orden de der er lavet for dem?

venlig hilsen

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :

morsmaling:
Kan du evt. se om det er i orden de der er lavet for dem?

Det vil jeg helst ikke begive mig ud i, det er der andre der er langt bedre til end jeg. Så måske andre gider melde ind her Big Smile

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Højslev
Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 129
Fra  Lethers Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa,

Helt basalt har jeg det rigtig svært med virksomheder der skal markedsføre en selv, når deres egen side er rigtig dårlig. De her har mange fejl på deres side, her kan f.eks. nævnes deres brug af Java der ikke fungere ordentligt, har efter 1 min fået deres side til at gå i stå.

Derfor vælg en SEO mand/firma der kan fremvise rigtig mange referencer og kontakt 1 eller flere af de virksomheder for at forhøre dig om samarbejde og resultater.

Jeg har selv startet et samarbejde med mit nummer 3 SEO virksomhed på 6 måneder og er meget forventningsfuld. Det jeg oplever er at pris og kvalitet går meget hånd i hånd også på dette område.

Hvad er dit SEO/Markedsføringsbudget?

Jeg er ejer af Marketingsvirksomheden Lethers.dk. Online markedsføring og rådgivning til dig!

Fra kbh
Tilmeldt 20. Jul 13
Indlæg ialt: 368
Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er vigtigt at hvis du indgår en aftale med et seo firma for nøjagtigt skrevet ned hvad de skal udføre

samt at de skal rapportere til dig evt hver måned over udført arbejde

Dansk linkbuilding
Seo Ekspert Lars Andersen

Tilmeldt 19. Nov 13
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :

De er faktisk nævnt her:

http://www.amino.dk/forums/t/214385.aspx

Ved ikke om det bare er mig, men jeg undrer mig over at man ikke finder et firma navn når man slår deres tlf. nummer op - når man tænker på de er 30 ansatte. Der er kun et privat navn.

Tilmeldt 9. Feb 11
Indlæg ialt: 307
Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Man kan også undrer sig over en af deres referencer har været kunde i 5 måneder, når de kun har 1,5 måned på bagen :/

Tilmeldt 3. May 07
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for jeres svar allesammen.Skype-Smile

Fra Århus
Tilmeldt 29. Sep 08
Indlæg ialt: 330
Fra  Sexytoy.dk Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Fuldte lige lidt med, da jeg selv har snakkede lidt med dem. Efter at jeg har læst en anden tråd om det samme firma, blev jeg bare endnu mere sikker i, min mave fornemmelse. så igen tak fordi vi kan dele vores oplevelser med hinanden her inde :-) 

Sexytoy.dk En livsstils shop med fokus på kærlighed og sex

 

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)