Tak Ib. Det er 100% online og hvis du sender mig en mail på toke@billysbilling.com, så vil jeg sørge for, at du får en præsentation af den nye version.
John, helt sikkert er konkurrence godt. Men selv uden nye spillere på markedet, havde vi lanceret version 2 af Billy's Billing, som trods alt har det, som både den lille virksomhed og mere etablerede virksomhed, skal bruge. Det inkluderer også funktioner, som i mine øjne er helt essentielle selv for den mindste virksomhed.
Det er sjovt, at "gratis" bliver nævnt, som om det er en klar fordel. Det er jo en åbenlys bjørnetjeneste, hvor du får begrænset adgang til funktionerne. Dernæst så er det jo en ekstrem lille "rabat", hvis du sammenligner med, at en ny virksomhed formentlig vil have omsat den første million inden for et par år. Hvilken virksomhed har ikke råd til at betale et par hundrede kroner om måneden? Det er desværre et forkert fokus at ligge som iværksætter, kun at se, hvad man sparer. Der er jo en omkostning forbundet med at mangle essentielle funktioner. Den kvikke iværksætter ville hurtig lave to regnestykker:
A. 24 måneder med gratis regnskabsprogram og jeg har nu omsat 1.000.000 kr. og gået på kompromis med funktionaliteten, hvilket har kostet mig tid
B. 24 måneder med et komplet regnskabsprogram for kun 0,17% af min omsætning, samtidig med at jeg har sparet min dyrebare tid
Hvis ikke man kan stampe et par hundrede kroner op om måneden til et komplet regnskabsprogram, bør man måske overveje om man skal starte en virksomhed :-) Generelt er der en stor fare, hvis iværksættere (og andre) fokusere for meget på pris. Og det har jeg skrevet om her: Værdi over pris, ellers er du en gris!
Jeg synes, at det er rigtig fint, at der er en "gratis"-version på markedet, men det har der jo altid været en masse af. Så intet nyt under solen her. Jeg glæder mig til d. 10. januar, hvor Billy's Billing lancerer en komplet ny version, som vi har arbejdet to år på - selv de mindste detaljer skiller sig ud fra andre. Så ja, jeg ser slet ingen slåskamp i farevandet, for som sagt, så er der stor forskel på de to regnskabsprogrammer i både funktionalitet og visioner.
Hvis der er nogen, som skal have et krus øl, så er det alle de iværksættere, som knokler derude 
Go' aften.
Hilsen
Toke