Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gæt et regnskabsprogram!

Side 7 ud af 8 (80 indlæg)
Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Lundsby:
Så jeres version 1 har aldrig været god nok til selv den mindste virksomhed? det kan du da ikke mene!

Hvordan det er med BB p.t., ved jeg ikke. Wink

Men i 2012 var det ikke godt nok for min revisor, som er stats.aut. revisor.

Det var momsen det var galt med i vores tilfælde.

Det skal siges, at vi sagtens kunne få fat i BB support, men kunne ikke få svar på vores spørgsmål. på samme måde kunne revisor ikke komme online, som i economic, som vi har p.t.  som regnskabssystem 

Fra Marbella
Tilmeldt 22. Jun 09
Indlæg ialt: 567
Fra  Billy ApS Skrevet kl. 23:14

Lundsby:
Så jeres version 1 har aldrig været god nok til selv den mindste virksomhed

Lundsby, sammenlignet med den kommende version, er der en kæmpe forskel fra version 1. Set i dét lys, så er den nye version mærkbar bedre - også for den mindste virksomhed. Det er klart, at hvis man har bankafstemning, sparer du meget tid og penge på din bogholder - det er blot en af de mange funktioner, som kommer. Hvis det stod til mig, var bankafstemning med fra start, men vi valgte at prioritere anderledes: at lave en komplet ny version 2, som rammer plet på det, som både de mindste og mellemstore virksomheder har brug for. Da vi gik i luften med Billy's Billing for 2 år siden var det et KÆMPE spring for de mindre virksomheder, fordi alternativet var de traditionelle regnskabsprogrammer. Det er da ikke noget odiøst i, at et produkt bliver bedre og bedre.

Toke

Fra Marbella
Tilmeldt 22. Jun 09
Fra  Billy ApS Skrevet kl. 23:23

Cookie - John Hannover:
det er jeg ikke i tvivl om og godt gået

Tak John.

Cookie - John Hannover:
Dine argumenter mod en gratis version af noget der er ret nyt i forhold til tidl "gratis" er hule. Overlad det trygt til brugeren at vurdere, og det er jo ikke tilfældigt at så mange nye vælger Dinero - og af dem givet en god del i gratis version. De har vel vurderet, at det at spare betyder noget for dem, og får de behov for mere, kan det med et snuptag betale sig for den finere dinero løsning eller skifte til BB - undervurder aldrig brugerne - de vælger og de vælger på sigt ud fra korrekte behov vil jeg påstå - at det skulle være en bjørnetjeneste at tilbyde noget gratis til en opstart klinger ret hult 

Hult? Det er så dejlig nemt bare at sige, at der er noget, som er "gratis" kontra noget, som koster. Men når man netop ikke kan sammenligne de to produkter, så er det jo meningsløst at tale om gratis vs. koste med mindre man tager ALLE faktorer med. Du går vel heller ikke ned i bilforretningen og sammenligner en Up med en Golf GTI Cool - den ene koster mere, men er du gal, sikke en køreoplevelse til forskel!

Jeg lader det helt være helt op til brugerne at vælge, hvilket regnskabsprogram, der giver mest værdi. Jeg pointerer, at pris langt fra er det vigtigste parameter, når man vælger noget (uanset hvilket produkt).

Lad os nu lige se, hvad der sker, 2014 bliver helt sikkert et spændende år - som sagt, så er det to forskellige regnskabsprogrammer, og det gør sammenligningen spøjs. Vi henvender os til to forskellige kundetyper, og på vidt forskellige måder i øvrigt.

Go' aften Big Smile

Toke

Fra Marbella
Tilmeldt 22. Jun 09
Fra  Billy ApS Skrevet kl. 23:27

Martin Thorborg:
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win.

Så er det jo heldigt, at ingen af os har ignoreret hinanden - så er der to vindere Wink

Ha' en god uge.

Mange hilsner

Toke

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46608
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:29
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Toke Kruse:
Hult? Det er så dejlig nemt bare at sige, at der er noget, som er "gratis" kontra noget, som koster. Men når man netop ikke kan sammenligne de to produkter, så er det jo meningsløst at tale om gratis vs. koste med mindre man tager ALLE faktorer med. Du går vel heller ikke ned i bilforretningen og sammenligner en Up med en Golf GTI Cool - den ene koster mere, men er du gal, sikke en køreoplevelse til forskel!
næh men hvis jeg slet ikke har råd til en Golf GTI så vælger jeg vel en Up og vil formentlig kunne komme nogenlunde sikkert og fornuftigt fra a til b i den

Det samme med regnskabsprogram - og så er der vel nogen er har et GTI behov og vælger dyrere og finere program, og andre det ikke har det behov

Så er der den forskel mere at en der Up kan udbygges og man kan køre videre i den - når og hvis behovet vokser, så jeg synes det er forkert at undervurdere betydningen af et gratis program. Både forkert i forhold til at der givet er mange med behovet og nok også forkert i forhold til at der jo på den måde skabes loyale brugere der hellere upgrader end skifter program - så der nu lidt win-win idet - set med bruger og udgiver øjne

Jeg tror ikke Novo vil bruge Dinero, men nok heller ikke Billy og Billy er idag givet længere end Dinero - som så tilgengæld har - netop - en gratis start mulighed for de der vil det, og med den hastighed det er udviklet og den store bruger response - så er det et program man ganske roligt kan regne med, som konkurrent uanset man hedder billy eller economic eller visma

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Marbella
Tilmeldt 22. Jun 09
Fra  Billy ApS Skrevet kl. 23:30

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:
Men i 2012 var det ikke godt nok for min revisor, som er stats.aut. revisor.

Ib, du henviser til en momsliste, som din revisor ikke kunne trække ud, som efterfølgende (dagen efter) blev tilføjet til din revisor. At din revisor ikke kunne komme online, det har ikke noget med os at gøre - vi har altid været online Smile

Go' aften.

Toke

Fra Marbella
Tilmeldt 22. Jun 09
Fra  Billy ApS Skrevet kl. 00:05

Cookie - John Hannover:
Det samme med regnskabsprogram - og så er der vel nogen er har et GTI behov og vælger dyrere og finere program, og andre det ikke har det behov

Nemlig og det er min pointe. Og så kommer jeg tilbage til mit regnestykke fra før: har man ikke 89 kr. pr. md. for GTI'en, så burde man måske overveje om det giver mening at vælge "gratis" og gå glip af essentielle værdifulde funktioner. John, hvem kan undvære en bankafstemning? Hvem kan undvære en Smartphone-app? Og når prisen er nærmest "gratis" kontra den værdi, som bliver skabt, så synes jeg ikke debatten om gratis vs. koster giver mening. Du må da give mig ret i, at man skal tage ALLE omkostninger med inkl. den ekstra tid man bruger, fordi man ikke får alle funktioner med, ikke sandt?

Jeg ville tage antallet af signups med et gran salt - er noget gratis, så vælter det ind med "kunder" - det har ikke noget med produktet at gøre. Hvis du har fulgt med i debatterne, så kan du se, at brugerne allerede nu stiller spørgsmålstegn ved "gratis", da funktioner, der ikke følger med, vel har en værdi siden de skal koste 129 kr. pr. md.

Jeg ønsker da dem al mulig held og lykke - men at sammenligne to forskellige produkter og kalde noget "gratis", giver ikke mening.

Go' aften.

Toke 

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 00:34
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej alle, igen....

Denne tråd har jo taget en aldeles skæv udvikling i forholde til det oprindelige indlæg jvf.

Henrik Koudahl:

For mig er er det en gåde, at ingen af de nævnte regnskabsprogrammer fortæller noget som helst om hvor data opbevares andet end i "Skyen". Som regnskabspligtig er du selv ansvarlig for dine data - og du skal i princippet vide hvor de forbinder sig rent fysisk. Du skal også sikre dig at dine regnskabsdata er sikkert opbevaret. Heller ingen af de omtalte regnskabsprogrammer skriver andet end det er sikkert i skyen. Mon ordene her ikke er lige så taknemmelige som deres slogans.

Jeg er udmærket klar over at slaget om kunderne slås på denne årstid og at fokus har været på salget. Nu bliver det snart hverdag og det vil klæde regnskabsprogrammerne at gøre lidt mere ud af at fortælle deres kunder hvor data opbevares, sikkerheden omkring det mv. Herunder at der stilles dokumentation til rådighed for brugerne så kravet om lovpligtige systembeskrivelser foreligger.

Imponerende! Nu handler det pludselig om Dinero ctr. Billys Billing, men stadig ikke nogen fyldestgørende svar på det oprindeligt.

Martin Thorborg har forsøgt og konstateret, at han ikke ønsker at få en erklæring jvf. tidligere indlæg.

Toke Kruse fra Billys Billing kommenterer det overhovedet ikke, men forsøger stadig at sælge sit program.

Ignorance eller arrogance - You make the decision - Faktum er, at vi som brugere ikke kan være sikre på disse programmers sikkerhed.

Sov godtSleep

Tonny

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46608
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:36

Masser kan undvære en smartphone app .- masser andre ikke - og du ville vel ikke har sagt BB var ubrugeligt før bankafstemning, som da iøvrigt er nem at lave selv i alle programmer.

Jeg tror som du, at der vil være "døde" brugere blandt de tilmeldte - men 15.000 du - FEMTENTUSINDE tilmeldete på ganske kort tid, det klinger nu stadigt hult slet ikke at se det som en ganske så potent konkurrent. Mit gæt er at der vil sive nogen bort - og nogen vil drifte fra gratis til betalt, fordi de så kender programmet og ikke drømmer om at slås med at skifte - og atter andre, vil - sikkert kva størrelse og andre krav - skifte mellem jer -. eller endnu mere sandsynligt, til noget meget større.

Alle skal vælge efter behov - det er netop BB og Dinero´s point - Det er langt fra sikkert man behøver en fastansat bogholder og et hundedyrt program - men for nogen vil det være ganske farligt at være uden - , og brugerne - og fremtiden vil vise vindere og tabere ubønhørligt

Jeg håber da I begge bliver vindere - helt klart

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 07:21
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Tonny Skov Pedersen:
Martin Thorborg har forsøgt og konstateret, at han ikke ønsker at få en erklæring jvf. tidligere indlæg.

Det forstår jeg ikke du siger.
Som jeg har skrevet i et tidligere indlæg, har vi nu vist at vores hostingcenter ligger i Århus og er certificeret af Deloitte efter alle forskrifter og så startet med at lave en side der beskriver vores sikkerhed:

https://dinero.dk/sikkerhed.html

Rom blev ikke bygget på en dag...

De bedste hilsner

Martin

Side 7 ud af 8 (80 indlæg)