Hvordan det er med BB p.t., ved jeg ikke. Men i 2012 var det ikke godt nok for min revisor, som er stats.aut. revisor. Det var momsen det var galt med i vores tilfælde. Det skal siges, at vi sagtens kunne få fat i BB support, men kunne ikke få svar på vores spørgsmål. på samme måde kunne revisor ikke komme online, som i economic, som vi har p.t. som regnskabssystem |
Lundsby:Så jeres version 1 har aldrig været god nok til selv den mindste virksomhed
Lundsby, sammenlignet med den kommende version, er der en kæmpe forskel fra version 1. Set i dét lys, så er den nye version mærkbar bedre - også for den mindste virksomhed. Det er klart, at hvis man har bankafstemning, sparer du meget tid og penge på din bogholder - det er blot en af de mange funktioner, som kommer. Hvis det stod til mig, var bankafstemning med fra start, men vi valgte at prioritere anderledes: at lave en komplet ny version 2, som rammer plet på det, som både de mindste og mellemstore virksomheder har brug for. Da vi gik i luften med Billy's Billing for 2 år siden var det et KÆMPE spring for de mindre virksomheder, fordi alternativet var de traditionelle regnskabsprogrammer. Det er da ikke noget odiøst i, at et produkt bliver bedre og bedre.
Toke