Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start af webshop

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 10. Dec 13
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino.

jeg har i lang tid gerne ville starte en webshop jeg har sat mig lidt ind i branchen. Men har i ikke nogle gode tips omkring 

hjemme side

leverandør

fragt 

og meget mere. Bare kom med alt den viden i har.

kh. Anton 

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 17:39
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Anton, du har oprettet 9 indlæg med opstart af webshop nu, og får de samme svar på alle trådene.. det er ikke for at være uhøflig, men jeg tvivler på du får noget ud af det :) sidder folk med en kanon ide til en webshop, så kommer de næppe ud med den, i frygt for de pludselig ikke er alene om ideen mere :)

Du er 14år gammel, og langt gammel nok til at oprette CVR og meget mere, så brug nu tiden fornuftigt, følg med i skolen, og om et par år når du har gennemtænkt ideen, så kan du lave et indlæg igen :)

Godt nytår fyr

Mvh Christian

Fra København
Tilmeldt 10. Dec 13
Skrevet kl. 18:15

Tak og ilm.:-)

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 12:26
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Anton,

Go here: https://www.facebook.com/groups/ungivaerk/

Learn about WordPress and start a simple webshop

Study Casper Blom

Focus on what you burn for, School is a system to make job dependant employees.

Not Entreprenuer that burn for what they do and make change.

Remember, be the change you wish to see in the world :)

Feel free to email me and I will have a skype call with you to show you some ways to go ahead :)

info@your-virtual-ninja.com

Trust in yourself!

Fra Odense
Tilmeldt 19. Feb 08
Indlæg ialt: 636
Skrevet kl. 13:04
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Christian:

Anton, du har oprettet 9 indlæg med opstart af webshop nu, og får de samme svar på alle trådene.. det er ikke for at være uhøflig, men jeg tvivler på du får noget ud af det :) sidder folk med en kanon ide til en webshop, så kommer de næppe ud med den, i frygt for de pludselig ikke er alene om ideen mere :)

Du er 14år gammel, og langt gammel nok til at oprette CVR og meget mere, så brug nu tiden fornuftigt, følg med i skolen, og om et par år når du har gennemtænkt ideen, så kan du lave et indlæg igen :)

Godt nytår fyr

Mvh Christian

Nu kan man jo selvfølgelig godt vente så længe, men hvis lysten er der hvorfor så ikke komme i gang? Capser Blom har skrevet en glimrende guide til, hvordan du får CVR når du er under 18 http://www.casperblom.dk/guide-saadan-faar-du-cvr-nummer-naar-du-er-18-aar/

Jo tidligere man kan komme i gang og få erfaringer, jo bedre vil jeg sige - og hvor meget er der lige at tabe som 14 årig? Vil vædde med at man kan lære lige så meget ved at have webshop, som man kan ved at være mønsterelev i skolen i 8-9-10. klasse :-)

Det eneste jeg vil sige til trådstarter er dog, at du selv skal finde info omkring på nettet. Gå på Google+ og prøv at følge nogle af de mennesker der ved noget om det. Det kunne f.eks. være netop Casper Blom eller Denis Drejer. Og følg dem de følge måske. Og prøv dig så frem.

Det der med bare at sætte sig ned og skrive "giv mig al den viden I har" og så ellers læne sig tilbage, den duer ikke ;-) Ud og prøv tingene af, og får du dine forældre med på at lave et CVR nr, jamen så er det bare fedt - men så længe din omsætning ikke overstiger 50.000 behøver du faktisk ikke et CVR nr :)

Fra København
Tilmeldt 10. Dec 13
Skrevet kl. 02:16

Rigtig mange tak for alle de svar. Det er jeg glad for:-)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)