Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

De går ikke online

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 19. Jul 13
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 09:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg har lavet 2 hjemmesider, og de vil simpelthen ikke gå online. Der er gået over 3 uger nu.

Jeg har lavet alt som det skal, og alt i CMS er udført korrekt.

Kan i se hvad der umiddelbart er galt?:

www.staldrensjyden.dk 

www.maxines.dk 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1959
Fra  Vipindi Skrevet kl. 09:14
Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 09:22
begge sider virker her
Tilmeldt 19. Jul 13
Skrevet kl. 09:23

Hej Brian - Tak for hjælpen..

Men når jeg går ind på min dkhostmaster konto så siger den at status er "aktiv".

Jeg har købt og betalt domænet, så hvordan kan jeg så registrere det?

Tilmeldt 19. Jul 13
Skrevet kl. 09:24

Hej Michael

Begge sider virker fint. Men når jeg skriver: site:www.maxines.dk eller site:www.staldrensjyden.dk så kommer der intet frem?

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 09:42

Har du i dit CMS lavet redirect fra med www til uden www?

Prøv at søge på site:maxine.dk i stedet.

Har du oprettet dig med begge sites gennem Googles Webmasterværktøjer?

Der kan du se om der er registreret nogle problemer og fx. Sider der ikke kan tilgåes/findes.

Mvh Jens Andersen

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:44

staldrensjyden.dk svarede ikke til at starte med, men begge sider virker fint nu.

Brian Reinhold Jensen:
PS. Jeg flytter dit indlæg væk fra kategorien om søgemaskineoptimering, der hører det ikke hjemme.

Hvorfor ?????? Det handler i høj grad om søgemaskineoptimering.

---------------

Til trådstarter:

Af og til kan Google være længe om at finde nye hjemmesider. Denne proces kan speedes op ved at lave indgående links fra aktive hjemmesider. Til det formål er Amino særdeles velegnet. Lav to aktive links (a tags) i din signatur. Du kan eventuelt slette dem, når hjemmesiderne er indekseret.

Tilmeld hjemmesiderne med sitemap i Google's webmastercentral: https://www.google.dk/services/?fg=1 

Jeg vil samtidig anbefale dig at installere Wordpress SEO by Yoast: http://wordpress.org/plugins/wordpress-seo/ og benytte dette plugin i dit arbejde med On-page SEO.

Det er også en god idé at benytte Google analytics, så du kan se hvor mange der besøger siderne m.m.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Fra  Vipindi Skrevet kl. 09:51
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Karsten Sønderup Hansen:
Hvorfor ?????? Det handler i høj grad om søgemaskineoptimering.

Fordi trådstarter spurgte til hvorfor hans sites ikke var online og de links han postede var til sites der ikke var registreret hos DK-hostmaster endnu.
Jeg har efterfølgende rettet hans URLS og fjernet de aktive links idet de øjensynligt var fejlbehæftede. 

Trådstarter spørger til hvorfor hans sites ikke er online, det har ikke noget med søgemaskineoptimering at gøre, det er et teknisk spørgsmål.
Hvis trådstarter mener noget andet end det han spørger om, så er han velkommen til at sige til.

De bedste hilsner
/Brian 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Fra  Vipindi Skrevet kl. 09:51

Ukendt iværksætter:

Men når jeg går ind på min dkhostmaster konto så siger den at status er "aktiv".

Jeg har købt og betalt domænet, så hvordan kan jeg så registrere det?

Du skal ikke gøre mere, begge dine sider er online.

/Brian

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Fra  Vipindi Skrevet kl. 09:53
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Ukendt iværksætter:
Begge sider virker fint. Men når jeg skriver: site:www.maxines.dk eller site:www.staldrensjyden.dk så kommer der intet frem?

Det har ikke noget at gøre med om dine sider er online, men derimod om de er indexerede af Google, det er en helt anden sag.

For ikke at mudre mere rundt i denne tråd, vil jeg anbefale dig at starte en ny tråd om indexeringsproblemet, med en sigende overskrift.

De bedste hilsner
/Brian 

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)