Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

De går ikke online

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian Reinhold Jensen:

Ukendt iværksætter:
Begge sider virker fint. Men når jeg skriver: site:www.maxines.dk eller site:www.staldrensjyden.dk så kommer der intet frem?

Det har ikke noget at gøre med om dine sider er online, men derimod om de er indexerede af Google, det er en helt anden sag.

For ikke at mudre mere rundt i denne tråd, vil jeg anbefale dig at starte en ny tråd om indexeringsproblemet, med en sigende overskrift.

De bedste hilsner
/Brian 

Nu var vi ellers flere der ikke var i tvivl om hvad trådstarter mente, inden du begyndte at larme i tråden.Smile

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1959
Fra  Vipindi Skrevet kl. 10:20
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hej Karsten

Karsten Sønderup Hansen:
Nu var vi ellers flere der ikke var i tvivl om hvad trådstarter mente, inden du begyndte at larme i tråden.Smile

Du vrøvler, jeg svarede som nr. to i tråden og først i femte indlæg kom indekseringsproblemet på banen - hvad enten du er enig med mig eller ej, så bedes du følge mine anvisninger og flytte den del af debatten over i den tråd trådstarter selv har oprette til det.

De bedste hilsner
/Brian 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:28
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Brian Reinhold Jensen:
hvad enten du er enig med mig eller ej, så bedes du følge mine anvisninger og flytte den del af debatten over i den tråd trådstarter selv har oprette til det.

Jeg har givet et godt svar i denne tråd. Skal jeg så kopiere det rundt efter dine anvisninger.Smile

Jeg skal i fremtiden holde mine råd og meninger for mig selv.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 10:32
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Karsten Sønderup Hansen:

Brian Reinhold Jensen:
hvad enten du er enig med mig eller ej, så bedes du følge mine anvisninger og flytte den del af debatten over i den tråd trådstarter selv har oprette til det.

Jeg har givet et godt svar i denne tråd. Skal jeg så kopiere det rundt efter dine anvisninger.Smile

Jeg skal i fremtiden holde mine råd og meninger for mig selv.

Karsten, du ved da bedre end dette. 
Du skal naturligvis følge de anvisninger, som Brian kommer med som moderator. :-)

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:04

Trådstarter har skrevet:

Ukendt iværksætter:

Hej Michael

Begge sider virker fint. Men når jeg skriver: site:www.maxines.dk eller site:www.staldrensjyden.dk så kommer der intet frem?

---

John Nielsen:

Karsten, du ved da bedre end dette. 
Du skal naturligvis følge de anvisninger, som Brian kommer med som moderator. :-)

Jeg forstod sjovt nok meningen med trådstarters spørgsmål og gav ham efter min mening et fornuftigt svar tidligere i tråden.

Jeg har også på pm måtte svare på hvorfor jeg gav Brian 1 stjerne.

---

Det hele er endt op i, at en moderators fortolkning og magt er vigtigere end trådstarters mening, hans spørgsmål og vores andres svar.

Men god fornøjelse med at klappe hinanden på ryggen.

I hører ikke mere herfra.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1959
Fra  Vipindi Skrevet kl. 11:08

Karsten Sønderup Hansen:
eg forstod sjovt nok meningen med trådstarters spørgsmål og gav ham efter min mening et fornuftigt svar tidligere i tråden.

Karsten, hold nu inde - vi har også taget denne her i PB og fakta er at du kommer til at svare på spørgsmålet uden at have læst hele tråden. Dit svar kommer en halv time efter tråden er flyttet, derfor er det ude af kontekst - også selvom du er bedre til at gætte hvad trådstarter mener, end de svar der kom før dig.

De bedste hilsner
/Brian 

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)