Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Alt er næsten på plads, undtagen betalingsystem

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels Madsen:

Mads Grønning:
Jeg kan godt se at det er billigt at komme i gang med eWire, men jeg er lidt luren over deres priser på netbetaling - 1,10 + 2,45% af summen - det kan godt løbe op

Hej.

For hver 100,00 kr. salg koster betalingsgebyr = 3,55 kr.

Du skal ikke stiller bank garanti på 25.000,- kr. plus 3000,- kr. i oprettelse, og ansøgnings frist på ca. 100 dage.

Mvh. og Godt Nytår

Niels

Webdesign

Så altså lige som Nets? - Her er heller ikke bankgaranti eller 3K i oprettelse!

Fra Horsens
Tilmeldt 9. Mar 12
Indlæg ialt: 220
Fra  MPMG Skrevet kl. 20:13
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nu kommer jeg lige på banen på igen.

http://www.nets.eu/dk-da/Produkter/betaling-med-kort/Documents/dankort/Dankort-prisliste-oevrig-handel.pdf

som jeg læser det, så koster det 250 kr i oprettelse via webhotel (ved ikke lige hvad det indfatter) men i hvert fald ikke de 3000 som jeg selv gav i sin tid. Den med bankgarantien ved jeg ikke hvor I har fra? - jeg skulle vise nogle lønsedler og en årsopgørelse, så var det i orden. Ansøgnings frist på 100 dage? husker nu ikke det tog så lang tid.

Men som jeg også nævnte, så kender jeg ikke eWire, hvis de kan det samme som Nets, så er det da en fin løsning. Det er ikke fordi jeg vil forsvare nets, men det er bare dem jeg har oprettet mig hos og de giver mig det jeg har brug for.

Som jeg læser priserne, så hvis man har mange handler, så kan det løbe meget op med de 2,45% pr. handel

Jeg har ikke det totale overblik over hvad der bedst kan betale sig af betalingsaftaler - så længe man tilbyder betaling via Dankort og lign. så er man godt på vej

Godt nytår - til alle

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 20:20

Nets er fantastisk, og bliver hurtigt en billig løsning.

Fra Viborg
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 737
Fra  Webdesign, Niels Madsen Skrevet kl. 22:51

Mads Grønning:
som jeg læser det, så koster det 250 kr i oprettelse via webhotel (ved ikke lige hvad det indfatter) men i hvert fald ikke de 3000 som jeg selv gav i sin tid. Den med bankgarantien ved jeg ikke hvor I har fra? - jeg skulle vise nogle lønsedler og en årsopgørelse, så var det i orden. Ansøgnings frist på 100 dage? husker nu ikke det tog så lang tid.

Hej.

Fra denne link: http://www.amino.dk/forums/t/199365.aspx

Mvh. og Godt Nytår

Niels

Webdesign

https://itwebsite.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:10

Mads Grønning:
Ansøgnings frist på 100 dage? husker nu ikke det tog så lang tid.

Jeg snakkede med dem lige før jul. Der var den forventede ventetid 21 arbejdsdage, så 100 efterlader en god margin ;)

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)