Hej Amino-venner, Jeg og en partner er i fuldgang med at starte egen virksomhed, og i den forbindelse, så vil jeg meget gerne høre om nogle af jer har erfaringer med Billy's Billing. Jeg har selv læste "Den Geniale Iværksætter", som Toke Kruse har skrevet (stifteren af Billy Billing), og umiddelbart virker dette program til at være en let og ligetil løsning. Jeg har læst flere af deres anmeldelse på trustpilot.dk, og det ser ganske udemærket ud overordnet set. Jeg kunne dog læse mig frem til, at der en virksomhed, som var kommet af med langt flere penge end budgetterede, da de skulle lave årsregnskabet. Derved, kunne jeg godt tænke mig at høre, om nogle af jer andre iværksættere har gode erfaringer med programmet? Vil I anbefale det? Det koster 89 kr. i måneden - men hvis der kommer en ekstra udgift når årsregnskabet skal laves, fordi en revisor skal med ind over eller lignende, så ved jeg ikke om det er den rigtige løsning. Yderligere, vil jeg gerne høre, om nogle af jer har gjort brug af deres App's? Er de pengene værd? Er de nødvendige? .. Se mere her: https://billysbilling.dk/priser .. Det var en del spørgsmål - jeg håber en eller flere af jer, vil dele jeres erfaringer :) Venlig Hilsen Rasmus |
Hej Rasmus
Sagen du skriver til, beror på en misforståelse. Vi har forsøgt at tage fat i vedkommende for at finde en god løsning. Du er velkommen til at kontakte os, for at høre mere . Det er et enkeltstående tilfælde og det er vi naturligvis meget kede af og håber at du trods det, stadig vil prøve vores regnskabsprogram.
Vi kører lige nu et tilbud, hvor du kan prøve det gratis i 2 måneder som Amino bruger - klik blot på linket i min signatur.
Fra den 10. januar kommer Billy's Billing med en ny version, hvor alle apps vil være inkluderet i prisen.
Den nye pris vil være 129,-/md. men så er alt også inklusiv - herunder gratis regnskabssupport.
Rigtig god søndag!
Mange hilsner
Trine