Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaringer med Billy's Billing regnskabsprogram

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra København NV
Tilmeldt 26. Oct 13
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino-venner, 

Jeg og en partner er i fuldgang med at starte egen virksomhed, og i den forbindelse, så vil jeg meget gerne høre om nogle af jer har erfaringer med Billy's Billing. Jeg har selv læste "Den Geniale Iværksætter", som Toke Kruse har skrevet (stifteren af Billy Billing), og umiddelbart virker dette program til at være en let og ligetil løsning. 

Jeg har læst flere af deres anmeldelse på trustpilot.dk, og det ser ganske udemærket ud overordnet set. Jeg kunne dog læse mig frem til, at der en virksomhed, som var kommet af med langt flere penge end budgetterede, da de skulle lave årsregnskabet. Derved, kunne jeg godt tænke mig at høre, om nogle af jer andre iværksættere har gode erfaringer med programmet? Vil I anbefale det? Det koster 89 kr. i måneden - men hvis der kommer en ekstra udgift når årsregnskabet skal laves, fordi en revisor skal med ind over eller lignende, så ved jeg ikke om det er den rigtige løsning. 

Yderligere, vil jeg gerne høre, om nogle af jer har gjort brug af deres App's? Er de pengene værd? Er de nødvendige? .. Se mere her: https://billysbilling.dk/priser .. 

Det var en del spørgsmål - jeg håber en eller flere af jer, vil dele jeres erfaringer :)

Venlig Hilsen

Rasmus 

Fra København K
Tilmeldt 19. Nov 13
Indlæg ialt: 41
Fra  Billy's Billing Skrevet kl. 14:55

Hej Rasmus

Sagen du skriver til, beror på en misforståelse. Vi har forsøgt at tage fat i vedkommende for at finde en god løsning. Du er velkommen til at kontakte os, for at høre mere Smile. Det er et enkeltstående tilfælde og det er vi naturligvis meget kede af og håber at du trods det, stadig vil prøve vores regnskabsprogram

Vi kører lige nu et tilbud, hvor du kan prøve det gratis i 2 måneder som Amino bruger - klik blot på linket i min signatur.

Fra den 10. januar kommer Billy's Billing med en ny version, hvor alle apps vil være inkluderet i prisen. 
Den nye pris vil være 129,-/md. men så er alt også inklusiv - herunder gratis regnskabssupport. 

Rigtig god søndag!

Mange hilsner
Trine  

Fra Roskilde
Tilmeldt 10. Jun 13
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 15:29

Hej Rasmus,

Vi bruger Billy's Billing hos Serverfruit, og det er vi rigtig glade for. Det er super simpelt at bruge.

For at det ikke skal være løgn har vi haft ringet til dem tidligere i dag, og spurgt dem om noget, hvor ham der kan svare på det egentlig har fri i dag, men de ville prøve at få ham til at svare på det alligevel i dag.

Fra København NV
Tilmeldt 26. Oct 13
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 17:01

Hej Trine, 

Det lyder fremragende. Jeg vil dog gerne vide, om det er nødvendigt at få en ekstern autoriseret revisor til at færdiggøre årsregnskabet, når den tid kommer? Eller kan det hele foregå manuelt via. Billy Billings? 

Vh. 

Rasmus 

Fra København K
Tilmeldt 19. Nov 13
Indlæg ialt: 41
Fra  Billy's Billing Skrevet kl. 09:28

Hej Rasmus

Uanset hvor godt dit regnskabsprogram er, vil du altid have brug for en revisor til at godkende dit årsregnskab. Billy's Billing kan gøre dit regnskab så klar, så revisoren ikke behøver bruge ret lang tid på at klargøre dit regnskab. Du har nemlig lavet det meste selv Smile

Mange hilsner
Trine 

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1880
Skrevet kl. 18:16

Jeg har idag tilmeldt mig Billy's Prøve tilbud.

Jeg synes det lyder meget lovende men kan ikke finde nogen somhelst måde at importere vores kontoplan, og de sposterings/regnskabsdata fra tidligere år som vi har eksporteret. Er det rigtigt forstået at man manuelt skal indtaste alle historiske data og at man ikke kan importere data i systemet?

Det forekommer som en absurd begrænsning hvis man ikke kan importere eksempelvis data da der formodentlig er en del virksomheder der ikke er helt nystartede som godt kunne have gavn af jeres system.

PS. er det iøvrigt kun med Iphone/Ipad at du kan lægge regninger op fra din mobiltelefon - I så fald - Hvornår kommer der en Android version?

MVH jens

Tilmeldt 5. Mar 13
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 18:32

Husk at de har lige nu super tilbud!

1 kr for resten af 2014

https://billysbilling.dk/sommertilbud

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47150
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:19

BroncofanDK:
Jeg synes det lyder meget lovende men kan ikke finde nogen somhelst måde at importere vores kontoplan, og de sposterings/regnskabsdata fra tidligere år som vi har eksporteret. Er det rigtigt forstået at man manuelt skal indtaste alle historiske data og at man ikke kan importere data i systemet?

med alt jeg ved svarer deres support temmeligt kvikt, så hvis du går direkte på deres support https://billysbilling.dk/support i højre side døgnet rundt :) 

Personligt synes jeg ofte at opleve at det er lidt bøvlet at skifte midt i et år da de forskellige programmer jo normalt har vidt forskellige kontoplaner - så hvis det skal gå nemt, er årsskiftet jo kvikkere hvor man kun skal lægge en åbningsbalance ind

Lad os andre høre om Billy kan importere en anden kontoplan let

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1880
Skrevet kl. 23:45

John, jeg skal nok skrive. Jeg stillede spørgsmålene til Billy's support ved frokosttid men har ikke fået svar og kan ikke se at det er muligt. Jeg har hidtil haft bogføringen liggende i revisors Navision system men har alle posteringer fra alle år og ville uploade fra første regnskabsår til nu så alt historik er der.

Billy's Billing synes at være meget brugervenligt, men også at mangle ting jeg ved jeg skal bruge om ca et år - jeg synes blit at de systemer der er kræver for meget af os lige nu, og at jeg har desperat brug for ordentligt økonomisk overblik.

Tilmeldt 27. Feb 14
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 01:10
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 2 person

At gå fra Navision (ned til) Billys svarer til at være vant til at køre i en 4.6 liters 8 personers stationcar (bemærk ingen navne nævnt) og stige om til en 4 personers 1.0 liters minibil, og så forvente at dæk og fælge fra den store kan monteres på den lille.... og køre videre derfra somom intet var hændt.  Jeg vil i den forbindelse ikke sige noget hverken positivt eller negativt omkring Billys, men i stedet gøre opmærksom på, at det ALTID er forbundet med bøvl og ekstraomkostninger når det efter et stykke tid viser sig, at det førstvalgte (smarte, lette, simple og billige) regnskabsprgram ikke længere er tilstrækkeligt.  Husk det.  Lad være med at gå ned på dit regnskabssystem.  Det er rygraden i dit firma.

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)