Hej derude. Skal vi ikke lige se lidt affiliate succes fra julen? Har haft en fin lille succes med et af mine affiliate sites her i julen: |
Så i alt 2497,48 + 565 = 3062,48
De 35,98 kr er fra en anden side end dildo-priser... Men resten er fra dildo-priser.dk :) |
Find den billigste pris på Erotisk legetøj på diIdo-priser.dk
Hvor er det dog fedt at se konkrete tal på bordet! |
Du kunne lave et værktøj, der beregnede, hvor meget man ville få i understøttelse som henholdvis medlem og ikke-medlem af en a-kasse. Brugeren kunne eksempelvis markere eventuelt ejerskab af bil, båd, hus, sommerhus m.m., hvor systemet på en smarte måde visualiserede, at brugeren var nød til at realisere disse værdier, før brugeren ville være berettiget til kontanthjælp. Du kunne sammenholde nettoudgiften til akasse, mod antallet af måneder brugeren skal gå arbejdsløs, før der er skabt nulbalance. Du kunne også udpensle konsekvenserne ved et års arbejdsløshed, eksempelvis hvor meget opsparing det som minimum er påkrævet for at opretholde den nuværende levestandard. Summeret op, et værktøj der ganske klart viser, hvad der ville ske, hvis en bruger mistet sit job som henholdvis medlem og ikke-medlem af en a-kasse, hvor du inddrager så mange relevante parametre sim muligt. Det er først og fremmest noget tættere forbundet med en nytegning til en a-kasse, ligesom at værktøjet sandsynligvis vil kunne høste god (presse)omtale. |
YES! Tusinde tak for dine idéer Casper! Du gør det sgu godt - jeg ser tit dit navn på de affiliate/online marketing sites jeg bruger. Thumbs up her fra! |
Helt enig med Lars Holmgaard. Selv er jeg lige begyndt med min første affiliate-side, så det går stille og roligt fremad naturligvis. Men så er det rart at se nogle helt konkrete tal for dem der har succes så man kan blive lidt misundelig og have noget at stræbe efter :D |