Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iværksætter mentor samt bogholder søges!

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 18. Jan 12
Indlæg ialt: 149
Skrevet kl. 23:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Aminoer.

Jeg vil gerne starte virksomhed, pengene er små da jeg er forholdsvis nygift, har lige købt hus og mor plus jeg er studerende, derfor må det ikke koste en bondegaard. Jeg søger en mentor der har lyst til at tage en ung dame på 27 år under vingen og vise hvordan man driver real buisness. Jeg har ville det her i så mange år nu, nu har vi købt huset og har pladsen, så nu kan jeg bare mærke det er NU !

Jeg har selv flere års salgs erfaring som blandt andet salgskonsulent, plus jeg har en HG og er ved at starte som voksen elev som handelsass. der føler jeg mig ret stærk.

Kigger man på mine svagheder er det alt administrativt med love, regler og regnskab, 2 i erhvervs økonomi på C siger sig selv, som min lære så pænt sagde, du knokler virkelig for det, men der er noget du nok er bedre til. - ENIG !

Derfor søger jeg en mentor som vil give mig et LOS ! Jeg er ikke bange for at komme i gang, jeg kan bare ikke finde ud af hoved og hale i det hele. 

Skal jeg gøre det og det skal jeg, skal det gøres 100% efter bogen. Jeg skal ikke i klemme hos told og skat og der skal ikke kunne være en finger at sætte på mig, derfor søger jeg også en bogholder.

Min plan er til at starte med følgende:

Jeg vil starte en hobby virksomhed hvor jeg kun må tjene de 50.000 til at starte med om året.

Jeg skal på samme tid arbejde fuldtid og tage min uddannelse færdig.

Jeg vil i starten ikke have kunder hver dag, det vil blive noget lign. med når mit barn sover efter kl 19 og måske lidt på lørdage/ søndage.

Jeg kommer ikke til at have udgifter til husleje, da det bliver i mit eget hus der bliver lavet en lille afd. afskåret fra mit private hjem.