Hej alle Aminoer. Jeg vil gerne starte virksomhed, pengene er små da jeg er forholdsvis nygift, har lige købt hus og mor plus jeg er studerende, derfor må det ikke koste en bondegaard. Jeg søger en mentor der har lyst til at tage en ung dame på 27 år under vingen og vise hvordan man driver real buisness. Jeg har ville det her i så mange år nu, nu har vi købt huset og har pladsen, så nu kan jeg bare mærke det er NU ! Jeg har selv flere års salgs erfaring som blandt andet salgskonsulent, plus jeg har en HG og er ved at starte som voksen elev som handelsass. der føler jeg mig ret stærk. Kigger man på mine svagheder er det alt administrativt med love, regler og regnskab, 2 i erhvervs økonomi på C siger sig selv, som min lære så pænt sagde, du knokler virkelig for det, men der er noget du nok er bedre til. - ENIG ! Derfor søger jeg en mentor som vil give mig et LOS ! Jeg er ikke bange for at komme i gang, jeg kan bare ikke finde ud af hoved og hale i det hele. Skal jeg gøre det og det skal jeg, skal det gøres 100% efter bogen. Jeg skal ikke i klemme hos told og skat og der skal ikke kunne være en finger at sætte på mig, derfor søger jeg også en bogholder. Min plan er til at starte med følgende: Jeg vil starte en hobby virksomhed hvor jeg kun må tjene de 50.000 til at starte med om året. Jeg skal på samme tid arbejde fuldtid og tage min uddannelse færdig. Jeg vil i starten ikke have kunder hver dag, det vil blive noget lign. med når mit barn sover efter kl 19 og måske lidt på lørdage/ søndage. Jeg kommer ikke til at have udgifter til husleje, da det bliver i mit eget hus der bliver lavet en lille afd. afskåret fra mit private hjem. Dvs. jeg har regnet på det selv, jeg kommer til at starte med til at have følgende udgifter som jeg har indregnet i kundens pris: Produkter Lidt strøm meget lidt vand kaffe/te bogholder slidtage løn til mig. Jeg skal hyre en der hjerne bag alt hvad der har med min lille virksomheds økonomi at gøre og som skal rådgive mig og kunne fortælle mig om jeg har råd til det eller det og jeg skal ikke have noget med det at gøre andet end jeg skal vide det 100% bliver lavet ordentligt og jeg bare kan lave det jeg er god til og bruge min tid der. Jeg har behov for en der kan hjælpe mig med at indbrette alle mine ting til skat osv. og hjælpe mig med at fastsætte mine priser til slutbrugeren. Som skrevet oventsående er det i små tings afdelingen og har ingen erfaringer hvor mange bilag pr. måned jeg kommer til at have, men et slag på tasken MAX 20 også tror jeg det er sat højt til at starte med. Hvad skal du have for det og er det du og jeg der skal have et samarbejde??? På forhånd tak for din tid. :) |
Hej,
Nu spørger jeg måske dumt, men hvad er det præcist du vil lave/sælge? Og du vil så kun have kunder på besøg efter kl. 19, sådan engang imellem?
Det virker lidt specielt, men ok, jeg ved jo ikke hvad det er du vil :-)
Til gengæld fik jeg mig et fint grin (det er ikke ondt ment), af nedenstående
S.Laursen:eg vil gerne starte virksomhed, pengene er små da jeg er forholdsvis nygift, har lige købt hus og mor
Hehe, hvad koster sådan en mor?
På det lidt mere seriøse plan, så kontakt et bogholderi og snak med dem om din ide.
Prøv fx. http://asdk.dk/ . Jeg kender manden og han er super flink og dygtig til sit arbejde :-)