Hej Amino'er. Jeg har en god forretningsidé, men jeg mangler en dygtig programmør og webdesigner, der kan skabe mig en attraktiv og nem hjemmeside. Hjemmesiden skal rumme en database med en masse informationer, som brugeren skal kunne sortere i ved at til- eller fravælge forskellige filtre. Brugeren skal kunne oprette sig med profil, hvor han kan gemme de informationer, han er kommet frem til. Du vil ikke modtage løn for at skabe hjemmesiden, men vi laver i stedet en aftale om, at du modtager en procentdel af den indtjening, hjemmesiden skaber. Jeg glæder mig til at høre fra dig, så jeg kan fortælle meget mere om min idé. Med venlig hilsen Simon Andrés. |
Hej
Du skal være velkommen til at skrive til mig, jeg kan få det hele sat op, hvis jeg kan lide din ide. Du bliver selfølgelig fair kompensert for at have kommet med ideen, de er nemlig en stor mangelvare nu om dage. Så jeg vil lade dig beholde 1-2% af projektet.
Du vil ikke modtage løn for din tid du har brugt på at komme med ideen, men vi laver i stedet en aftale om at du får 1-2% af indtjening, og det er selfølgelig efter at min løn er betalt.
Mvh.