Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt regnskabssystem - hvad skal jeg vælge?

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :

dustbuster.trading@mail.dk:

Hej Remy, tak for svar. Bruger du selv C5 ?

 

Michael

Nej jeg har selv bygget mit eget. SÅ kan jeg jo få det som jeg vil have det :-)

Tilmeldt 9. Jun 12
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :

cool :-)

 

Tilmeldt 28. Jul 08
Indlæg ialt: 85
Fra  Insight Office Skrevet kl. 00:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

e-conomic:

Det er korrekt hvad du skriver med e-conomic og flere regnskaber. Den kan udarbejdes afdelingsregnskaber via dimension, men det er ikke beregnet til selvstændige juridiske selskaber som I dit tilfælde. Jeg har dog hørt man kan ringe ind og forhøre sig om evt. pris.

Mamut/Stellar/Visma:

Mamut har haft en dandomain webshop integration ved ikke om den findes stadigvæk.

Stellar har en integration som en partner har udarbejdet som kan tilkobles.

Visma har en integration som Klaus skriver

Alle kan godt håndtere dine antal varenumre og debitorer og dine ønsker til rapporter.

Kan se du har med tøj at gøre og der kan være en begræsning i Mamut da den kun håndtere 2 varianter f.eks. farve og størrelse som også gør sig gældende I e-conomic.

MVh

Antonio

Fra Risskov
Tilmeldt 12. Jan 08
Indlæg ialt: 238
Fra  iAdvice Skrevet kl. 09:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Godmorgen alle sammen

Bare lige husk at variantstyringen i e-conomic ikke kan bruges til noget, hvis i skal koble noget på e-conomic, fx en dandomain, eller kassesystem. Variantstyringen er ikke fritlagt i API delen, så ingen eksterne systemer kan tilgå variantstyringen udefra, ret mig gerne hvis jeg er skævt på den.... :)

Vi plejer at løse det i vores løsninger ved at ligge lagerdelen i shoppen, og så lade den styre varianterne mod e-conomic som så bare har alle variantprodukter liggende. Der er både fordele og ulemper ved dette, men mange af vores små butikker kan fint nøjes med dette, lidt større som vil køre skarpere lagerstyring vil nok ikke kunne leve med det. så vil jeg anbefale andre systemer koblet på e-conomic.

Dbh Johnny

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 09:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du vil integrere din webshop med et regnskabssystem, skal regnskabssystemet have et API som din webshop kan "snakke" med. Det ved jeg ikke om de nævnte systemer har (bortset fra e-conomic som jeg ved har det).

Jeg venter p.t. på at den nyeste version af BillysBilling bliver frigivet (skulle ske i januar, så vidt jeg ved), og min plan er at integrere det med mit website, så brugere/kunder automatisk bliver oprettet, og fakturaer automatisk genereret og udsendt. Jeg vil automatisere så meget som muligt, og derfor har jeg brug for et regnskabssystem, som har et API.

Jeg har ingen erfaring med BillysBilling endnu, men har tidligere brugt e-conomic. Jeg synes at det fungerer okay, omend det snakker "revisorsprog" i mine øjne/ører. Men deres API fungerer udemærket. 

Mvh Carsten

Fra København K
Tilmeldt 19. Nov 13
Indlæg ialt: 41
Fra  Billy's Billing Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Carsten

Den nye version af Billy's Billing kommer den 10. januar 2014. 
Vi glæder os til at få dig med ombord.

Kontakt mig endelig ved spørgsmål - vi har mailet sammen tidligere. 

Mange hilsner
Trine  

Fra København K
Tilmeldt 19. Nov 13
Indlæg ialt: 41
Fra  Billy's Billing Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

Som Amino bruger for du 60 dages gratis prøvetid på Billy's Billing. 
Vi har endnu ikke lagerstyring (det er på vej!), men vi har til gengæld gode muligheder for integrationer med webshops og simpel bogføring.

Jeg håber du finder det rigtige program, som passer til din virksomhed.

Mange hilsner
Trine  

Tilmeldt 9. Jun 12
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Trine, billkys billing er desværre nok lige det mindste, for vi har behov for statistikker ned på varenumre og lagerstyring er også vigtig

men tak for svaret

 

Michael

Tilmeldt 9. Jun 12
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Carsten,

jeg tror ikke Billys billing har de nødvendige staistikker etc som vi har behov for. Og jeg har siddet lidt og rodet med E-conomics og det virker rimelig overskueligt i forhold til C5 som jeg også har kigget på.

Godt at høre om dine erfaringer i forhold til webshopintegration med economics.

Hvad kostede integrationen med economics om måneden, api modulet hos dandomain koster 49,00 om måneden hos dandomain og så er det jo bare hvad der ellers løber på i forbindelse med integrationen

 

tak for svaret

 

Michael

Fra Greve
Tilmeldt 6. Feb 13
Indlæg ialt: 112
Fra  AlbedoSoft ApS - Odoo eksperterne Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

Først vil jeg ønske jer alle et godt nytår og håber, at i har haft god jul og et godt nytårsaften og ladet op i ferien til et nyt år.

Du kan også se på vores administrationssystem OSAmgt som har de funktioner du ønsker og du har mulighed for at trække ønskede rapporter fra systemet. Vi har også mulighed for at integrere det med din webshop efter dine ønsker og behov og vi har fornuftige priser.

Vi kan hjælpe dig med dine ønsker og håber, at du vil give os mulighed for at vise vores løsning til dig. Du kan kontakte mig på 25101616 eller mitat@albedosoft.dk for et uforpligtende møde eller prøve af systemet. mvh Mitat - AlbedoSoft ApS - finding right solutions together.

Odoo(tidligere OpenERP) fuldt integreret, komplet Belgisk alt i et system med ERP, CRM og HR mv. Kontakt os på 25101616 

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)