Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mine tanker og erfaringer fra 2013

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Østerbro, København
Tilmeldt 7. Jun 08
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Kære Amino'er, 

Jeg håber I kom godt igennem julemaden i går og er klar til et par heftige dage med endnu mere lækker mad. Jeg har i dag skrevet et indlæg på min blog omkring mine tanker og erfaringer fra 2013. Hvis du har 5 minutter til overs, så tag lige og læs det :o) Det inkluderer mine erfaringer fra Ironman Copenhagen og andre sjove ting..

Bloggen er skrevet på engelsk og kan findes her: http://andershasselstrom.com/10-lessons-learned-in-2013/ 

Smid gerne en kommentar,  

De bedste julehilsner, 

Anders Hasselstrøm

Stifter af Founderdocs - Lav en ejeraftale

Fra Østerbro, København
Tilmeldt 7. Jun 08
Skrevet kl. 16:38

Tager desuden gerne i mod konstruktiv kritik på design samt indhold på siden :o)

Fra Odense S
Tilmeldt 11. Nov 07
Indlæg ialt: 215
Fra  CheapGear Skrevet kl. 17:29

Hej Anders,

Super godt indlæg og stort tillykke med alle de ting du har opnået i 2013. Jeg synes det er nogle rigtig gode tanker, du har gjort dig omkring de ting du har oplevet. Løber selv marathon og har planer om at begynde træning til ironman her i 2014, så kan ikke andet end tage hatten af for alle der har kastet sig ud i et ironman projekt. 

Mvh.

Nikolaj

Smartphone og tablet tilbehør med gratis fragt & dag-til-dag levering. Køb dit iPhone 5S Cover hos CheapGear.dk

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 20:09

Super år for dig Big Smile

Fra Århus
Tilmeldt 8. Feb 12
Indlæg ialt: 120
Fra  Words Alive Skrevet kl. 20:51

Hej Anders,

Super velskrevet og informativt - og meget inspirerende! Jeg sidder netop nu og skriver målsætninger ned for 2014 - både personlige og i forhold til min virksomhed - og derfor er det fedt at høre om andres år, der gik :)

Tak for god læsning, og må dit 2014 blive mindst ligeså godt.

Godt nytår!

Fra Østerbro, København
Tilmeldt 7. Jun 08
Skrevet kl. 22:07

Hej Nikolaj, 

Mange tak for din kommentar. 

Hvor er jeg glad for at høre, at du skal igang med det projekt. Hvis du har interessen er det simpelthen det mest fantastiske du kan gøre for dig selv. Jeg vil meget gerne hjælpe dig igang hvis du har nogle spørgsmål eller andre ting, som du vil have afklaret. Såfremt du bor på Sjælland, kan vi jo også trille nogle kilometer sammen :o)

Ha' en dejlig aften.

Mvh.

Anders

Fra Østerbro, København
Tilmeldt 7. Jun 08
Skrevet kl. 08:58

Kære Ditte, 

Mange tak for din søde kommentar.

Jeg er af den overbevisning, at vi alle bør få et grundigt overblik over, hvilken retning vi vil arbejde hen imod. Når vi har det store forkrommede overblik, kan vi begynde at definere de arbejdsopgaver, som skal udføres, for at nå derhen. Når vi har vores arbejdsopgaver kan vi dele dem ned i næste skridt, og så har vi pludselig en overskuelig og håndgribelig plan.

Hvordan er din fremgangsmåde Ditte? :o)

Mvh.

Anders 

Fra Østerbro, København
Tilmeldt 7. Jun 08
Skrevet kl. 17:44

Tak for det Remy! :)

Fra Østerbro, København
Tilmeldt 7. Jun 08
Skrevet kl. 04:40

Hvordan har jeres 2013 været? :)

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 08:17

Spændende år du har haft!

Det minder lidt om mit 2012, mens 2013 vist mest været et forberedelsesår for 2014 for mit vedkommende.

Her sidst på året sagde jeg mit gode job op, så jeg kunne fokusere 100% på at starte min egen virksomhed. Selskabet blev også stiftet i år.

Af det mere sjove, har jeg rigtigt givet min bilinteresse gas i år, og har deltaget i 3 events/løb. Jeg regner med at deltage i 4 events næste år, lidt sjov skal der være plads til.

Godt nytår!

Mvh Carsten

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)