Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO Kursus søges - Hjælp!

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra København SV
Tilmeldt 23. Nov 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har gennem 4 år drevet en internet forretning og er efterhånden ved at få godt fat i marked inden for mit område. Desværre kommer næsten alle mine ordre inden fra betalte besøgende, hvilket er lidt dyrt. Jeg har prøvet mange ting indenfor SEO for at få nogle bedre placeringer men syne ikke rigtig noget af det hjælper. Vil derfor hører om der er nogen her på Amino som har nogle gode råd eller kan anbefale mig et SEO kursus som jeg kan bruge til noget. Tænker at et kursus hvor jeg samtidig kunne arbejde med min forretning ville være super smart? Håber nogen kan hjælpe mig?

Fra Herfølge
Tilmeldt 24. Jan 08
Indlæg ialt: 62
Fra  BilligProjektor.dk Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Fra Aarhus
Tilmeldt 21. Dec 13
Indlæg ialt: 138
Fra  RankScanner Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Thumbs up til Thomas, og så er der ellers mange gode fif at hente fra andre tråde på Amino. Er du ude efter et online kursus eller offline?

Fra København SV
Tilmeldt 23. Nov 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Thomas. Det vil jeg helt klart prøve at kigge nærmer på :-)

Fra København SV
Tilmeldt 23. Nov 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Det jeg søger er et offline kursus hvor man har en underviser / ekspert stående lige bag ved en til at hjælpe og vejlede. 

Fra København
Tilmeldt 21. Sep 07
Indlæg ialt: 207
Fra  BizzBuzz Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg holder linkbuilding kursus i Kbh i februar. Når du har optimeret sitet, så skal du have links for at ranke. Jeg forklarer hvordan på min 6 timers workshop (kaffe og frokost inkl.!)

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 01:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tak for mention til dig Thomas :)

Amassing: Kan du vente en 2-3 måneder endnu, giver jeg gerne en god pris på mit næste kursus. Læs mere om form og indhold på http://blucher-media.dk/undervisning/seo-kursus-kobenhavn og skriv en mail til mig på kontakt elefantnæse emil-blucher.dk hvis du ønsker en rabatkode.

God bagjul til jer alle

- Emil

Fra Stoholm
Tilmeldt 9. Sep 08
Indlæg ialt: 311
Fra  Responsivemedia Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan evt prøve den her

Fra København
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 250
Fra  Deducta Search Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Amassing:

Jeg har gennem 4 år drevet en internet forretning og er efterhånden ved at få godt fat i marked inden for mit område. Desværre kommer næsten alle mine ordre inden fra betalte besøgende, hvilket er lidt dyrt. Jeg har prøvet mange ting indenfor SEO for at få nogle bedre placeringer men syne ikke rigtig noget af det hjælper. Vil derfor hører om der er nogen her på Amino som har nogle gode råd eller kan anbefale mig et SEO kursus som jeg kan bruge til noget. Tænker at et kursus hvor jeg samtidig kunne arbejde med min forretning ville være super smart? Håber nogen kan hjælpe mig?

Kan anbefale det SEO kursus jeg er med til at holde hos Aros Kursus

Head of SEO & Owned Media i Group M | Blogger om SEO, e-handel, online marketing, content marketing og sociale medier.

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 2 (11 indlæg)