Jeg så netop dit indlæg og er meget interesseret i oversættelsesarbejdet på din hjemmeside. Jeg har en Master i oversættelse fra England og er pt. i praktik som oversætter i Europa-Kommissionen. Jeg har desuden oversat en del freelance for firmaet Ja til Roi (marketingtekster til tysk og engelsk). Må jeg spørge, hvilke sprog du skal have oversat fra og til på kvikdeal.dk? Jeg kan oversætte begge veje imellem dansk/engelsk, dansk/tysk og tysk/engelsk.
CodeStyling Localization Prøv dette plugin hvis det er wordpress du bruger. Bemærket lige på din hjemmeside ved prisen at du ikke har øre med, skal med egentlig ikk har det? :)
Må jeg spørge dig om hvordan du har ændret sproget i woocommerce til dansk --> eks "Varer i butikken" over produktbillederne fra "Related" eller "Featured products" og øverste i den grå bjælke på siden fra "Check out" til Tjek ud? samt at der står "Søg produkt" øverst i venstre hjørne?
hvordan du har ændret sproget i woocommerce til dansk
Det er oversat med Plugin CodeStyling Localization, det er nemt, du skal bare installere det som alle andre plugins. Og så finder du den under værktøjer > Lokalisering... resten tror jeg du kan se dig frem til.