Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får min hjemmeside flere besøgende?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Apr 13
Indlæg ialt: 84
Fra  Krimi Nyt Skrevet kl. 18:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 2211
Fra  Tekstfokus Skrevet kl. 19:03
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du har en kæmpe annonce, der handler om noget andet end sidens indhold, så det bliver måske lidt op ad bakke ...

Men der er mange ting, du kan gøre. Begynd med at få en unik URL, ikke noget med weebly.

Skriv på hjemmesiden, hvad man kan vente at læse om der, og hvorfor du har lavet siden. 

Skriv hvorfor den hedder 22 12? Umiddelbart er det jo ikke et navn, der hjælper dig så meget, det giver ingen antydning af, hvad siden handler om.

Sørg for at opfordre folk til at dele dine artikler - få mere synlige ikoner til FB og Twitter osv. ...

Få en plusprofil her på Amino, så du kan linke til din hjemmeside med en interessant e-mailsignatur, der lokker folk ind,

Det allervigtigste er dog, at folk kan se hvorfor de skal gå ind på din side!

Tilmeldt 18. Apr 13
Fra  Krimi Nyt Skrevet kl. 19:19

Tak for svar Louise,

Jeg vil jo gerne have indtjening, og det får jeg også, så den lader jeg stå indtil videre, man kan jo godt se artiklen nedenunder.

Jeg skal nok få registreret et domæne hurtigst muligt.

Den hedder 22/12 fordi jeg startede den i dag :D

Jeg skal prøve at få nogle Facebook-knapper rundt omkring på siden, venter dog med Amino Plus...

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 19:45

Zissan:
Jeg vil jo gerne have indtjening, og det får jeg også, så den lader jeg stå indtil videre, man kan jo godt se artiklen nedenunder.

Jeg havde ingen anelse om hvad der var annonce og hvad der var indhold på siden. Det hele ligner én stor annonce. Den ene en skolevideo, og den anden noget for politiet af en art. For besøgendes skyld, så lav et eller andet der fortæller hvad siden går ud på.

Hvis jeg var dig, ville jeg nok gå over til en Wordpress istedet, og lave en lidt mere organiseret side. Som det ser ud nu, vil kommende indhold bare skubbe det andet ned, og skabe en Facebook-agtig side, hvor man skal scrolle i evigheder for at finde noget. Nogen kategorier for de forskellige steder i København eller bare tidspunkter vil virkelig kunne gøre det mere overskueligt. Og så find et bedre navn.

Angående skaffelse af besøgende, er godt indhold vejen frem. Det bliver selvfølgelig lidt svært når du ikke kan skrive side op og ned om et lille røveri. Jeg kan desuden se at du bare kopiere efterlysningen over på din side. Det skaber duplicate content, så du vil ikke få noget som helst rangeret i Google på den måde. Du kan omformulere efterlysningerne så alt nødvendigt kommer med, men at det beskrives på en anden måde. Så slipper du for DC.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Tilmeldt 18. Apr 13
Fra  Krimi Nyt Skrevet kl. 21:04

Hej Jonas og tak for dit svar,

Jeg synes at det ser meget logisk ud, at videoen er en annonce og så er der en en artikel nedenunder.

At gå over til Wordpress ville være et kæmpe spring og hårdt arbejde så jeg bliver hos Weebly indtil videre. Du har ret i at sådan som det ser ud nu vil den ene artikel bare skubbe den anden ned, som en Facebook side, men det synes jeg er okay til de første par artikler, og når det så bliver for meget, må jeg nok finde på noget andet til den tid. At få købt et domænenavn skal jeg nok hurtigst muligt da jeg nu kan se det har en masse fordele.

Min artikel er ikke fuldstændig kopieret, men jeg kan godt se at jeg skal bruge mere tid og gøre mig mere umage i at omformulere det til næste artikel.

God aften. 

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 21:12

Zissan:
At gå over til Wordpress ville være et kæmpe spring og hårdt arbejde så jeg bliver hos Weebly indtil videre.

Arh, Wordpress er nu meget nem at lære. Et par timers fokus, så er det nemt nok at navigere rundt i. Problemet med at vente til senere er, at du så skal have alting eksporteret og så importeret over i et andet system. Hvorfor ikke bare gøre det ordentligt med det samme?

Som siden ser ud nu, ligner det faktisk bare en statisk side, som ikke vil ændres på noget tidspunkt. Ingen overskrift der indikere at en artikel er begyndt. Så virkelig, alt i alt, vil jeg anbefale at du springer over med det samme. Så kan du også smide AdSense på uden at det ser ud som det gør nu med en kæmpe video midt i det hele.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra greve
Tilmeldt 5. Dec 11
Indlæg ialt: 108
Fra  Gadgetlab.dk Skrevet kl. 21:15

Jeg syns os du bare skal droppe weebly køb dig et webhotel og et domæne.

Så er det bare at installere wordpress på det og så prøv dig frem, du ville få meget mere glæde af det.

Plus du for så mange flere muligheder med det.!

Fra Tranum
Tilmeldt 8. Dec 13
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 13:55

Hej

Virker som om du blot vil have trafik til din side for at tjene penge på annoncen, ikke fordi du har noget vigitgt at sige.

Hvis du gjorde det omvendt, så ville det være større chance for at få trafik, og så kan du lægge på reklame og tjene penge.

Du gidder ikke lægge arbejde i det, du har ikke sat dig ind i SEO principper, du lytter ikke til råd om annoncen, du startet siden i går - med gårsdagens dato som navn?

Not my cup of the.

mvh Øyvind

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)