Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Netsaftale og sikkerhed?

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Køge
Tilmeldt 17. May 13
Indlæg ialt: 62
Fra  Bio7 I/S Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude.

Da vi selvfølgelig vil give vores kunder en mulighed for at betale med kort på Bio7, har vi søgt om betalingskortaftale hos Nets. Behandlingen af sagen har nu taget over 100 dage, og vi er nu blevet tilbudt en aftale mod en pantsætning på 50.000 kr på en spærret konto. Vi er to studerende der lige har smidt en masse penge i firmaet, og har derfor ikke råd til dette. Hvorfor beder de også os om at stille den garanti, når jeg aldrig i mit liv har hørt andre unge iværksættere stå overfor samme problem?

Vil det eventuelt hjælpe, hvis vi bruger epay, og blot søger om indløsningsaftale hos Nets? Eller er denne indløsningsaftale det samme produkt som dankortaftalen?

Venlig hilsen 

Daniel Friis

Tilmeldt 4. Oct 13
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 16:43

prøve undersøge v swedbank.

Tilmeldt 29. Jul 06
Indlæg ialt: 581
Skrevet kl. 16:57

Det er er desværre helt almindelig procedure fra Nets ved mindre og nystartede firmaer. Var selv i samme situation i sin tid. I fikser det vedat få lavet en bankgaranti istedet. Den er de lige så glade for. Swedbank hjælper ikke noget, da NETS stadig er de eneste der kan bruges til Dankort. Og nej, har ingen relevans om i vælger epay eller anden udbyder af gateway.... der er kun en vej frem. Ring til banken og bed om en bankgaranti.

Fra Viborg
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 737
Fra  Webdesign, Niels Madsen Skrevet kl. 17:50

Daniel Friis:
Da vi selvfølgelig vil give vores kunder en mulighed for at betale med kort på Bio7, har vi søgt om betalingskortaftale hos Nets. Behandlingen af sagen har nu taget over 100 dage, og vi er nu blevet tilbudt en aftale mod en pantsætning på 50.000 kr på en spærret konto

Hej Daniel.

Glem alt om Nets og deres indløsnings aftale.

Gå ind på www.Ewire.dk under Ewire Business Light http://www.ewire.dk/dk/erhverv/ewire-business-light/business-light-priser.aspx

Hvor du kan modtage ren Dankort og alle andre kort.

Efter en halv time vil du være online med din betalings løsning til Dankort og alle andre kort. Oprettelse koster 395,00 kr.

Mvh. Niels

Webdesign

https://itwebsite.dk

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47156
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:15

Nets har de klart mindste gebyrer når vi taler dankort da de kører med meget lavt gebyr for dem og ved brug af visadankort altid kun trækker via dankort delen. 

Den sikkerhed lyder høj i forhold til bio synes jeg, men det er bestemt noget mange bliver afkrævet, simpelthen fordi nets jo forpligtes til at betale kortbrugerne pengene tilbage hvis I misligeholder noget og ikke selv kan - men jeg synes også - i forhold til Bio et eller andet, at det lyder højt og måske kan forhandles. Var det en ny IT handler, så var 50.000 i sikkerhed nok billigt sluppet faktisk

Ewire er som anbefalet en god løsning så I kan køre, men jo naturligvis dyrere per transaktion hvor dankort bruges

Der var en herinde der lavede en super opstilling over alle kortudbyderes priser i let sammenlignelig form

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra København
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 300
Fra  Scanpay ApS Skrevet kl. 20:22

Den eneste måde Nets, mig bekendt, kan tabe penge er hvis deres kunder går konkurs eller begår svindel. Derfor kræver de nogle gange at nyetablerede virksomheder stiller en økonomisk sikkerhed. Normalt er dette, af gode grunde, ikke tilfældet for enkeltmandsvirksomheder og interessentselskaber. At de kræver en økonomisk sikkerhed fra jeres I/S skyldes, i mine øjne, enten en fejl eller at en af jeres ejere har en blakket fortid (straffet) eller en dårlig økonomi (gæld).

Cookie - John Hannover:

Der var en herinde der lavede en super opstilling over alle kortudbyderes priser i let sammenlignelig form

mener du kortgebyr.dk? :D

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Fra  John Hannover Skrevet kl. 20:35

Ulrik Moe:

Cookie - John Hannover:

jep lige præcis tak. Det er jo logisk opbygget, man kan taste f.eks. 500 transaktioner ind og se hvad der så sker med det samlede for dem alle - ret let

vh

Fra Viborg
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 737
Fra  Webdesign, Niels Madsen Skrevet kl. 21:46

Cookie - John Hannover:

Hej.

Mvh. Niels

https://itwebsite.dk

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 22:40

Niels Madsen:

Cookie - John Hannover:

Hej.

Mvh. Niels

Yes

Meget fin oversigt

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:49
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

jeg er ikke sikker på hvad du vil med dit billede  - men hvis vi tager et almindeligt gennemsnit - kunne vel gerne være 500 transaktioner per måned a 300 kr som vel efter købspris og alle omkostninger er lidt nødvendigt hvis man skal leve fuldtids af en forretning og kører dankort som jo nets kører rent så er billedet vil klar nok - med første rubrik med samlet pris og anden med pris per transaktion. Prøv for sjov at lave det om til en bare lidt større shop med 10.000 transaktioner og billedet bliver jo meget klart - men begge dele virker, det er bare klart at nets i brug er billigst, hvis man kan forhandle sikkerhed på plads og igen http://kortgebyr.dk/?trn=500&avg=300&vmc=false så man selv kan leje, for billedet er jo småt

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)