Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Netsaftale og sikkerhed?

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Cookie - John Hannover:
jeg er ikke sikker på hvad du vil med dit billede

Jeg ved ikke om den var til mig ???Wink

Men nu er en gennemsnitlig ordreværdi måske ikke gældende for langt fra alle.

Nu skulle du måske også se på korte contra længere arrangementer.

Det kunne være man i første omgang vil afprøve sit webshop projekt og se om det på længere sigt kunne være bæredygtig ?

Så burde du vel også indregne omkostninger i forbindelse med sikkerhedsstillelse hos Nets ?

Fra København
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 300
Fra  Scanpay ApS Skrevet kl. 22:58

Bio7 sælger øjensynligt nogle meget dyre produkter, så Niels Madsens eksempel er nok desværre ikke så retvisende. Dette er mit bedste bud: http://kortgebyr.dk/?trn=20&avg=2000&vmc=false Så mit råd er at tage kontakt til Nets igen og finde en løsning, evt. omdan virksomheden til ApS (kræver kun 50.000 fra nytår).

Mvh. Ulrik

Fra Viborg
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 737
Fra  Webdesign, Niels Madsen Skrevet kl. 23:11

https://itwebsite.dk

Fra København
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 300
Fra  Scanpay ApS Skrevet kl. 23:18

Det har du ret i. Det kan sagtens give mening at starte med ewire, men det fungerer kun som en midlertidig løsning, i mine øjne.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47218
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:30

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

Cookie - John Hannover:

Jeg ved ikke om den var til mig ???Wink

Nej til Niels billede - 

Cookie - John Hannover:

Men nu er en gennemsnitlig ordreværdi måske ikke gældende for langt fra alle.

Nu skulle du måske også se på korte contra længere arrangementer.

Det kunne være man i første omgang vil afprøve sit webshop projekt og se om det på længere sigt kunne være bæredygtig ?

Så burde du vel også indregne omkostninger i forbindelse med sikkerhedsstillelse hos Nets ?

Enig hele vejen - det var vel blot en gennemsnitsbetragtning, at sådan 500 handler vel må være et realistisk mål men til en start kan Paypal og Ewire jo være det helt rigtige valg. 

Der er bare en tendens til at lade som om, at man kan få helt samme effekt og pris (rent dankort) via r

f.eks ewire - og den holder jo ikke, for der er ret stor prisforskel per transaktion

De store sikkerhedsstillelser ER et klart problem og mig bekendt også noget der kan gå at forhandle, men i andre fald, givet fastholdes helt af nets.

Vil man en dag være stor og kunne være fuldtids webshop med måske nogle ansatte, så er det ikke nemt idag at komme uden om nets, som per transaktion vil være langt billigst

Som med alt andet IB - det er en individuel bedømmelse.

vh John H

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 23:33

Cookie - John Hannover:

Som med alt andet IB - det er en individuel bedømmelse.

vh John H

Yes

Ja respekt for det.

Og god jul.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:41

Og god jul.
samme til dig og dine

og vi kan sikkert blive enige om at, hvis ventetiden virkeligt er 100 dage på svar, så er det helt totalt tosset fra en monopolvirksomhed

vh John

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 23:49

Cookie - John Hannover:

og vi kan sikkert blive enige om at,  Yes Ja - hvis ventetiden virkeligt er 100 dage på svar, så er det helt totalt tosset fra en monopolvirksomhed

vh John

Og i mindst  kan iværksætteren afprøve  sin ide på en mere fleksibel løsning.

"Vi" skal jo også huske at indregne sikkerhedsstillelsen i månedligt betaling eller på anden måde. Wink

Det er jo svært og blande "variable og faste" omkostninger sammen. For at finde den mest rentable løsning.

Og vel ikke mindst den selvstændinges behov undergår også hele tiden nogle nye behov til løsninger.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:56

ja men selve sikkerhedsstillelsen er med nuværende rente jo ikke det vilde for kørende forretninger, men jo klart for nystartede som - hvad skal vi sige - betaler måske 10% eller 5000 kr om året for 50.000 kr i garanti - hvilket for mange ret hurtigt vil være lig med et par måneders ekstra omk ved de fleste andre kortløsninger - men igen - er man lille og ny så er det for dyrt, men er vil oppe i de der 300-500 transaktioner per måned som IKKE er meget for en normal webshop, så er det hurtigt tjent ind

Det er jo bare at taste ind, så ser man at ved de der ca 300 transaktioner så koster ewire light et par tusinde mere end nets per måned og man skal jo ikke af med 2000 kr for sikkerhed men snarere max 400 kr per måned for 50.000 kr (ved 10% p.a. og det kan nok forhandles også i en del fald da det jo "kun" skal være tilsikkerhed, og nok ikke være 50.000 kr som krav i al evighed)

Omvendt - ja det er dyrt at være fattig som det hedder og han man slet ikke pengene så er det jo muligt man slet ikke KAN stille den sikkerhed, og så er svaret jo givet-  start uden Nets

vh

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 00:05

Cookie - John Hannover:
Omvendt - ja det er dyrt at være fattig som det hedder og han man slet ikke pengene så er det jo muligt man slet ikke KAN stille den sikkerhed, og så er svaret jo givet-  start uden Nets

Ja det er der vist et ordsprog der hedder ?

Men der er og kan være mindst mange andre årsager til i første omgang at fravælge Nets

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)