Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

20% Rabat på oprettelse af Google Adwords

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Maribo
Tilmeldt 27. Dec 12
Indlæg ialt: 328
Fra  WEBoptimist.dk Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej alle Amino'er og iværksættere

Mangler du trafik/kunder til din webshop, konsulentvirksomhed eller lignende, tilbyder jeg i øjeblikket 20% rabat på oprettelse af Google Adwords kampagner, annoncer og søgeord. Du kommer omgående frem på første side af Googles søgeresultat i annoncefelterne. 

Dette tilbud henvender sig til dig/jer, som endnu aldrig er hoppet med på Google Adwords bølgen pga. manglende erfaring eller information. Inden vi går igang gennemgår jeg din hjemmeside/produkter og kommer med min vurdering af om det kan gå hen og blive en god forretning. Efterfølgende kommer jeg med et tilbud på opsætning og en anbefaling af hvor stort et budget du bør sætte af om måneden til Adwords, som afregnes direkte med Google.

Hvis du allerede har en Google Adwords konto - men har mistet overblikket over alle udgifterne, kampagnerne og søgeordene eller slet ikke har tid til at varetage dem, så tilbyder jeg også gennemgang, optimering og løbende vedligeholdelse af disse. 

Du kan læse lidt mere om tilbuddet 20% på Google Adwords her og se nogle af mine kundeudtalelser

Du er altid velkommen til at kontakte mig uforpligtende med spørgsmål ang. adwords - Jeg svarer med et smil Big Smile

Til alle jer andre vil jeg bare ønske jer en god jul og et rigtig godt iværksætter"nytår" 

Med venlig hilsen
Jonas Ebbe
WEBoptimist.dk 

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 23:10
Fra Ølgod
Tilmeldt 28. Aug 06
Indlæg ialt: 92
Fra  Astina.dk A/S Skrevet kl. 08:13
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Til info til interesserede kan jeg sige at vi førhen selv tog os af AdWords, efter forsøg på at købe os til hjælp med opsætning mv. og med god success, valgte vi at bruge WEBoptimist.dk til 100% at køre vores AdWords, og det har vi ALDRIG fortrudt, det er helt ufatteligt hvor meget mersalg og ekstra trafik vi har fået ud af vores penge, derudover er Jonas en super fyr som giver en god og ærlig sparringspartner til ens AdWords, eneste vi har fortrudt er at vi ikke gjorde det noget før Cool

astina.dk alt i styling unikt biludstyr

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 08:40

Rene HJ:
Til info til interesserede kan jeg sige at vi førhen selv tog os af AdWords, efter forsøg på at købe os til hjælp med opsætning mv. og med god success, valgte vi at bruge WEBoptimist.dk til 100% at køre vores AdWords, og det har vi ALDRIG fortrudt, det er helt ufatteligt hvor meget mersalg og ekstra trafik vi har fået ud af vores penge, derudover er Jonas en super fyr som giver en god og ærlig sparringspartner til ens AdWords, eneste vi har fortrudt er at vi ikke gjorde det noget før Cool
 Yes

Wink Det er vist det man kalder god Amino ånd ?

Fra Maribo
Tilmeldt 27. Dec 12
Fra  WEBoptimist.dk Skrevet kl. 11:16

Tak for den fine anbefaling Rene - God jul og godt nytår :)

/Jonas

Fra Maribo
Tilmeldt 27. Dec 12
Fra  WEBoptimist.dk Skrevet kl. 12:18

Misvisende kampagne.

Jeg er lige blevet kontaktet af et firma vedr. det tilbud på 20% rabat på oprettelse af Google Adwords, som ikke kunne finde en prisliste eller noget på min hjemmeside. og på den måde kunne de 20% rabat være hvad som helst. 

Og jeg må jo give personen fuldstændig ret. Så her er lidt info om hvordan og hvorledes jeg afregner.

Jeg tager 400+m i timen og afregner altid pr. time. Dvs. hvis det tager 5 timer at oprette jeres Google adwords, annoncer og søgeord, får i en regning på 2000 + moms. - 20% Rabat 

Herefter kan der selvfølgelig være behov for noget vedligeholdelse og optimering, som vi kan lave en fast aftale om hvis du eller i er interesseret. 

Håber i alle får et godt nytår 

Med venlig hilsen
Jonas Ebbe
WEBoptimist.dk 

Tilmeldt 31. Dec 13
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 17:00

Skal du have gang i omsætningen,så er det helt sikkert Web optimisten,Jonas,du skal sætte dig i forbindelse med.jonas er skarp,hurtig med opsætningen af det hele,billig i forhold til andre,lover ikke noget han ikke kan holde,,,,,brug ham,,,,,

Rigtigt godt nytår til alle aminoer,,,,

vh

henning

Fra Maribo
Tilmeldt 27. Dec 12
Fra  WEBoptimist.dk Skrevet kl. 15:49

Tak til dig også Henning :)

Godt nytår

Fra Maribo
Tilmeldt 27. Dec 12
Fra  WEBoptimist.dk Skrevet kl. 10:32

Tilbuddet gælder indtil fredag d. 10/1 

I er altid velkommen til at skrive eller ringe hvis i har spørgsmål til Google Adwords.

Med venlig hilsen
Jonas Ebbe

WEBoptimist.dk 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)