Hej alle Amino'er og iværksættere Mangler du trafik/kunder til din webshop, konsulentvirksomhed eller lignende, tilbyder jeg i øjeblikket 20% rabat på oprettelse af Google Adwords kampagner, annoncer og søgeord. Du kommer omgående frem på første side af Googles søgeresultat i annoncefelterne. Dette tilbud henvender sig til dig/jer, som endnu aldrig er hoppet med på Google Adwords bølgen pga. manglende erfaring eller information. Inden vi går igang gennemgår jeg din hjemmeside/produkter og kommer med min vurdering af om det kan gå hen og blive en god forretning. Efterfølgende kommer jeg med et tilbud på opsætning og en anbefaling af hvor stort et budget du bør sætte af om måneden til Adwords, som afregnes direkte med Google. Hvis du allerede har en Google Adwords konto - men har mistet overblikket over alle udgifterne, kampagnerne og søgeordene eller slet ikke har tid til at varetage dem, så tilbyder jeg også gennemgang, optimering og løbende vedligeholdelse af disse. Du kan læse lidt mere om tilbuddet 20% på Google Adwords her og se nogle af mine kundeudtalelser Du er altid velkommen til at kontakte mig uforpligtende med spørgsmål ang. adwords - Jeg svarer med et smil Til alle jer andre vil jeg bare ønske jer en god jul og et rigtig godt iværksætter"nytår" Med venlig hilsen |
Godaften WEBoptimist !
Har sendt til dig på http://www.weboptimist.dk/rabat-google-adwords
God jul og nytår.