Hej Henrik
Du spørger hvad du gør forkert så det er det jeg vil forholde mig til i dette svar. Forklaringen på dit manglende held med at finde partnere til projektet tror jeg er meget simpel, svaret ligger mange gange her i tråden. Ud fra det du beskriver, så er der ikke andre end dig der tror på potientialet i din ide - uanset hvor forrygende du selv synes ideen er, så er der ikke noget af det du har lagt frem der overbeviser vi andre. Du kan så vælge at sige vi andre er for "dumme" til at se ideen, men det ændrer ikke din situation. Så enten må du acceptere at vi ikke tror nok på ideen til at investere i den, ellers må du erkende at du ikke har forklaret den godt nok og så forklare den bedre. Held og lykke med projektet |
Hej Brian og tak
Lad mig starte med at sige ..at min mission med den tråd er fuldt ud lykkedes...og missionen indeholdt 3 elementer
1) Dels at indhente evt. brugbare input og dem har der været nogle af.
2) Dels for at finde ud hvad jeg er oppe imod her på Amino og min forhåndstanke holdt stik - netop at det mest er 100 % ONLINE tanker / folk, der er udslagsgivende på Amino og her er mit projekt lidt fætter modsat og skal heller ikke bruge den online fokuserede type omkring det projekt her. Men til gengæld har jeg 2 ustartede online projekter, hvor så flertallet af Aminoerne kan passe til..
I midtfirserne mødte jeg en Jysk træskofyr det hed Claus. Claus havde opfundt sutteflasken der hed Maja ( opkaldt efter hans datter) og den havde som den første af sin art, den egenskab at barnet ikke får luft i maven når de sutter, som gør rigtigt ondt på barnet,,,og på det tidspunkt eksporterede Claus allerede til 14 lande og i dag er det nok nærmest hele verdenen.
Claus fortalte at han så det da let i sine tanker at finde økonomi til hans idé - men han klogere. En bankdirektør på det tidspunkt hvor han startede, havde nok aldrig selv givet sit barn flaske,,,, og forstod simpelthen ikke idéen og ville således ikke give lån og dem mødte han en del af sagde Claus ...men som han sagde, der var jo masser af banker og han skulle bare bruge 1 stk.... og den fandt han .
I det her tilfælde ser jeg ONLINE personerne her på Amino, som de Bankdirektører Claus mødte...og da jeg jo ved at der også findes andre end ONLINE personer her,, og jeg skal bruge blot 1 stk. og den rigtige,,, og til det skulle jeg bruge 3. fase af min mission.
3)
Jeg vidste at jeg skulle skabe en tråd, som ikke bare døde ud hurtigt... og dermed have en tråd som var synlig længe,,, og på den måde nå og fange opmærksomheden til den måske rigtige person.
Den del er lykkedes så meget, at jeg har fået en del henvendelser i min indbakke, som jeg så vil bearbejde,,,
Det har ikke været for at udnytte nogen at denne tråd er oprettet .... og det kan vil også ses ud af mine egne lange indlæg, at jeg er gået seriøst ind i dette - men del 3 i missionen, kunne blive det mest reele og måske mest brugbare jeg kunne tage med..det vidste jeg inden start.
Der var en i et indlæg, som skrev at jeg ikke forstod mig på markedsføring eller noget i den retning og jeg tænkte da jeg læste det, at han skulle bare vide, at fra det øjeblik han trykkede på OK -knappen til sit indlæg, blev han en del af min planlagte markedsføringskampagne :-)
Naturligvis ved jeg hvordan markedsføring kan udøves... i forskellige former,,
....
Har lidt svært ved at citater ind det rigtige sted.. - men du skriver : uanset hvor forrygende du selv synes ideen er, så er der ikke noget af det du har lagt frem der overbeviser vi andre.
Det er fordi i er omfattet af fase 2 som jeg beskriver, så det er en umulighed - men til gengæld, har ingen påpeget noget konkret forkert omkring selve projektet , men blot håndhævet at ONLINE er " GUD " og vil endnu engang for en god ordens skyld nævne, at tråden har ikke været oprettet til for at få bedømmelse af mit projekt,, og det kom den til flere gange og dermed røg tråden ud af tråd...,
Hilsen fra Henrik