Kære Aminoer, Jeg er en flittig iværksætter, og jeg kan mange ting. Jeg læser som 3 års studerende på Statens Teaterskole på linjen regissør. En af mine helt store hobbyer er modulering og støbning. Og det er jeg ret så god til. Jeg laver bla en masse små figure i stil med disse : http://www.whitefauxtaxidermy.com/product/mini-stag-deer-head-faux-taxidermy-turquoise-resin Jeg sælger dem her og der - og nu tænker jeg, om jeg skal slå et lidt større brød op. Altså, sælge til andre webshops - hvordan kommer jeg igang med det, hvordan prissætter jeg mig osv? Eller lave min egen webshop - puha... så er der meget admin arbejde o.a, men måske det er det hele værd på den lange bane? Jeg laver desuden en masse møbeldesign og mange andre ting jeg støber. |
Jeg havde selv den problemstilling da jeg skulle vælge min kurs.
Jeg har valgt B2B vejen, da der forefindes ufattelig mange parfumeshops i forvejen og det vil kræve alt at slå igennem. Derfor hat jeg valgt at gå bagom istedet.
Udgangspunktet er, hvis du selv sælger, har du en større avance ift hvis du sælger til en wepshop/fysisk butik.
Man kan så vurdere om hvad der er bedst.