Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg af konserves online? Kan det lade sig gøre, og er der nogle som gør det?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Gistrup
Tilmeldt 20. Nov 13
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg har en kammerat, som træner meget og han spiser derfor tun og makrel i tomat hver dag.

Vi kom til at snakke om hvor mange penge han bruger på det, og som han siger: Det gør alle der vil noget med deres træning.

Og da det er konserves, som kan holde i 1-1½ år, burde man jo godt kunne købe stort ind med fornuft, og derfor snakkede vi om at der nok var en webshop som solgte partier på eksempelvis 100 bøtter osv.

Men har nu søgt lidt efter det, og kan ikke finde nogle? 

Er der en grund til dette på grund af lovgivning eller er der bare ikke nogle der har tænkt på det? 

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 17:02

Jeg tror bare det er fordi der ikke er nogen som har tænkt på det, og jeg var også lunken overfor ideen indtil jeg læste det med at folk der træner æder masser af tun og makrel. I skal dog starte med at undersøge avancen, for det vejer jo en del, så det kan være at fragten udhuler hele jeres fortjeneste, men ellers er det bare at forsøge. Jeres målgruppe er jo klart defineret, og jeg kender ikke til andre der sælger konserves i store partier.

Fra Gistrup
Tilmeldt 20. Nov 13
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 17:10

Ja, fragten er jo klart et problem.

Men kunne man nu sælge 100 dåser makrel til 400, ville det jo gavne alle parter, men det skal selvfølgelig kunne svare sig i forhold til avancen.

Var egentlig ikke fordi jeg nødvendigvis ville igang med dette, da jeg har gang i nogle helt andre projekter, men nu er jeg blevet nysgerrig, så tror jeg vil undersøge mulighederne i det nye år :)

Fra Vemmelev
Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 297
Fra  MyPets.dk Skrevet kl. 17:15

Hejsa

Vi sælger en del hundemad som konserves, så det kan sagtens lade sig gøre. Men det skal nok være produkter hvor der er en rimelig avance, så ikke fragtomkostningerne æder det hele op. Lige netop tun og makrel kan jo fås i Metro i 1 eller 5 kg. dåser, så måske de forskellige protein-webshops burde udvide med sådan nogle produkter.

Mvh. Søren, www.Hunde-Foder.dk

Mvh. Søren Vang,

www.MyPets.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)