Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode ideer til online markedsføring?

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 867
Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du er helt ny på seo kan du måske finde en som vil hjælpe Jer mod betaling. Hvis I ikke har mange penge, så fokuser på at få løst de største problemer først, og arbejd så videre når der er flere penge på kontoen.

Tilmeldt 22. Nov 11
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 07:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved lidt om SEO, men ikke nok til at rankere på side 1. Men havde tænkt mig at tilkøbe noget kursus på et tidspunkt, så man havde et godt udgangspunkt, og så selv studere videre derfra.

Fra Søborg
Tilmeldt 31. Oct 13
Indlæg ialt: 47
Fra  Martin Friis Guldborg - Open AdExchange Skrevet kl. 08:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Zebrano ApS:
vi kunne godt tænke os at få nogle gode ideer til hvordan vi kan markedsføre den på nettet - udover de ideer vi i forvejen har.

Godmorgen Henrik,

Jeg vil forslå at du kigger nærmere på vores content netværk Open AdExchange der i dag levere annoncer på alle de store medie sites som : Ekstra Bladet, TV2, Berlingske Medier og mange flere - vi levere ca. 600.000.000 annonce visninger pr. måned og rammer ca. 70 % af alle internet med annoncering. Det er et self service system lige som Google AdWords - og i kan også som bureau sælge Open AdExchange til jeres kunder.

I kan alle sammen læse mere i denne tråd for mere information om Open AdExchange - http://www.amino.dk/forums/t/215873.aspx 

God jul til alle...

//Martin Friis Guldborg - Open AdExchange

www.openadex.dk

Fra Los Angeles
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 428
Fra  Lavenwebshop.dk Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes også, at du skal kigge mod SEO. Uanset hvad er det kun godt, at du får en god forståelse for det, som du også kan bruge, hvis du skal have en ekstern virksomhed til at stå for det.

Det lyder som en god idé med at deltage aktivt på diverse forums og hjælpe andre mennesker på den måde.

Herunder bør I selvfølgelig få skrevet en masse på jeres egen blog om emnet, om hvordan folk kan tabe sig og få flere muskler osv. Tjek evt. andre sider ud for at se hvad de gør. Jeg har selv tilmeldt mig Bodylabs nyhedsbrev, og de gør det faktisk virkelig godt. Du kan tjekke dem ud her.

Tilmeldt 21. Dec 13
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 00:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ved at starte en affiliate blog op netop nu, og jeg er startet med SEO allerede nu her før den overhovedet er oppe. Efter min mening kan man ikke starte for tidligt med SEO.

Derudover er Facebook nok også der, hvor du kommer til at hente meget trafik :)

Fra Højslev
Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 129
Fra  Lethers Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Nagaland,

Tilbyder du Facebook ydelser? For SEO er da SÅ vigtigt! Konverteringer på Facebook ligger på 1,5 hvor konvertering på Organiske søgninger er helt oppe på 3,5. Derudover har Facebook lige ændret deres kode således at endnu færre af ens fans ser opdateringer.

Jeg er ejer af Marketingsvirksomheden Lethers.dk. Online markedsføring og rådgivning til dig!

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Rune Svenninggaard:
Derudover har Facebook lige ændret deres kode således at endnu færre af ens fans ser opdateringer.

Igen?! Til sidst ender det sgu med, at fans skal betale for at se opslag..

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra Danmark
Tilmeldt 12. Oct 12
Indlæg ialt: 261
Fra  Click In Dandele Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Som de andre også er inde på, så ville jeg klart ligge en hel masse tid i SEO her i starten og få en masse trafik. Adwords kan blive en dyr omgang, hvis det ikke bliver gjort ordentlig.

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)