Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan håndterer i RMA?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Sønderborg
Tilmeldt 18. Sep 07
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 09:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

I øjeblikket har vi nogle problemer med at håndetere reklamationer. Vores webshop har ikke en indbygget RMA funktion og dette er måske en af grundene.

Hvordan håndterer i RMA sager?

Hvilket RMA-system benytter i?

Jeg har kigget lidt efter et RMA-system i .asp, som kan implementeres i vores webdesign. Nogen der kender et funktionelt system?

Her er kravene til systemet:

• Kunder skal kunne se status online
  • Kunder skal have tilsendt en e-mail når der er nyt i sagen.
  • Det skal være nemt at overskue for os og nemt at administrere.

Hans
CineMagic

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 10:02

hej hans

jeg har smidt en mail til dig med implementering af en sådan side, du er velkommen til at kontakte mig via mit firmas hjemmeside :

http://www.easywebhost.dk/

Venlig Hilsen

MJ

Easy Webhost

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 10:32
Afhængig af jeres budget, så vil jeg anbefale jer at få udviklet et system specifikt til jer. Vi har tidligere udviklet RMA systemer for et par virksomheder, og har har behovene været dybt forskellige, på trods af at der handles med nøjagtigt de samme varer (hardware).

At et system er udviklet specifikt efter jeres behov vil på længere sigt kunne spare jer for en del tid, og investeringen vil derfor typisk betale sig selv ind i mindre tidsforbrug på sagerne.
Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 14:08

Hej Hans

Vi er i gang med at udvikle vores RMA system så det bliver direkte implementeret i vores ERP system, dette var også en mulighed! 

Fra Sønderborg
Tilmeldt 18. Sep 07
Skrevet kl. 14:17

Som sagt skal systemet ikke være så omfattende, det skal blot kunen håndtere status og vores kundekontakt.

Hvilket ERP-system er der tale om? Vi kører Navision.

Hans
CineMagic

Fra Sønderborg
Tilmeldt 18. Sep 07
Skrevet kl. 15:28

Har lige talt med DanDomain.  RMA-systemet skal være kodet i asp for at kunne integreres i vores design. Er der nogen der kender et system der kan anskaffes til små penge?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)