Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

God idé til app - hvem kan hjælpe med at producere den?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Apr 13
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære alle,

Jeg har fået en rigtig god idé til en Iphone/Android applikation, som jeg tror vil sælge godt. Det er en applikation som både brugere og kunder har efterspurgt, og vi forventer derfor at komme rigtig godt fra start.

Vi forventer at omkring 30.000 vil downloade denne app, og vi ser et stort potentiale i denne app økonomisk.

Er der nogen derude som har kendskab til en virksomhed, der kan udvikle applikationer til Iphone/Android, og som vil være interesseret i et samarbejde. Jeg forventer at virksomheden vil udvikle applikationerne uden omkostninger for mig imod at dele overskuddet, der vil komme fra salget af applikationen. Alternativet kan virksomheden få procenter i vores firma.

Jeg vil meget gerne uddybe mine idéer og tanker til dem som kunne være interesseret.

I kan træffe mig på christoffer.h.christensen@gmail.com eller skrive her i tråden.

Ser frem til at høre fra jer derude.

Hilsen
Chub

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 21:32
Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 823
Skrevet kl. 21:34

Sådan helt generelt.... (for der er godt nok mange af denne slags forespørgsler) Smile

En app udvikler med fornuften i behold har en timeløn på mellem 450,- og 1200,-. Mange udvikler til en fast overslagspris og iht. flere forskellige betalingssystemer og meget andet.

Fælles for de udviklere jeg kender er, at de er temmeligt meget efterspurgte. Jeg tror jeg er i daglig kontakt med 16-20 udviklere i mit netværk, og ikke een af dem ville have interesse i at skulle ligge en masser kræfter i udvikling af en app - selvom den tilsyneladende skulle være heeeelt unik og enestående og få et forventet downloadtal på mere end 250.000 stk. - med en eventuel deling i sigte.

Dette indlæg bare for at fortælle dig at du ikke kan forvente respons på dit indlæg - men held og lykke anyway...

Tilmeldt 28. Apr 13
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 21:47

Hej Bennie

Mange tak for dit svar.

Er der en eller flere udviklere du vil anbefale til at producere en app, hvis den skal kunne laves forholdsvis hurtigt, billigt og en god kvalitet?

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 823
Skrevet kl. 22:00

Hej Chub

Jeg tvivler ærligt talt på om der er nogen som overhovedet vil kaste sig ud i noget der skal laves "forholdsvis hurtigt" - du skal regne med at du samtidig indikerer bilig-billig...., og det tror jeg ikke der er nogen der har den store interesse i lige nu.

Nu er "forholdsvis hurtigt" selvfølgelig et relativt begreb, men hvis du regne med en færdiggørelse inden februar, så tror jeg faktik ikke jeg kender nogen...

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)